Heureka spustila ve spolupráci s BlueGhost nový web
Nákupní rádce Heureka spustil nový web, který má pomoci zákazníkům načerpat inspiraci a vybrat správné vánoční dárky. Web pro Heureku postavila digitální agentura BlueGhost.
Nabízené zboží tvoří vybrané kategorie, které lze nalézt i na klasické Heurece, design a filtry jsou však přizpůsobené zákazníkům, kteří nemají přesnou představu, co chtějí koupit. BlueGhost web darky.heureka.cz přizpůsobil výsledkům uživatelského průzkumu Heureky.
„Digitální průvodce Heureka Dárky dokáže při výběru zohlednit nejen situaci a osobní preference darujícího, ale také velká data plynoucí z aktuální žádanosti jednotlivých produktů a tím poskytnout cennou nápovědu každému, kdo si sám neví rady. E-shopy mohou být mnohem chytřejší, než jsou dnes, a radit zákazníkům s jejich problémy. V kvalitních průvodcích, které jsou šité na míru produktu, vidím velkou budoucnost,” říká Lukáš Pilka, kreativní ředitel digitální agentury BlueGhost.
„Najít dobrou inspiraci na dárky není jednoduché. Proto jsme se pustili do nového dárkovače, který pomůže najít ten správný dárek jak na Vánoce, tak i k dalším příležitostem po celý rok. Z našich dat vyplývá, že si zákazníci neví rady především s překvapením pro přítelkyně, maminky či babičky, filtr ženy totiž využívá 44 % z nich,“ říká Michaela Koucká, Product Owner pro externí vývoj Heureky, a dodává: „Naše práce zde zdaleka nekončí, inspirace na dárky budou průběžně přibývat, objevovat se mezi nimi budou i nové trendy.”
Při vytváření nového webu BlueGhost nastavil měřitelné cíle pomocí KPI (Key performance Indicators = klíčové ukazatele výkonnosti). Ty se soustředily primárně na návštěvnost a podíl uživatelů, kteří si najdou svůj dárek a přemýšlí nad tím, že si ho koupí. Jestli se to daří, zjistil tým Modrého ducha vytvořením prototypu, který testovali reální uživatelé. Následně aplikaci naprogramoval a na základě dat z uživatelského testování Heureky ji postupně doladil. BlueGhost se postaral o uživatelské rozhraní a responzivitu.
„Trend v rozšiřování webových konfigurátorů, které produkt přizpůsobí zákazníkovi na míru, má stále velký potenciál a myslím, že jsme v tomto směru spíše na začátku. Řadu specializovaných produktů a služeb lze on-line vybrat stále velmi špatně a bez znalosti problematiky je objednávka pro běžného zákazníka prakticky nemožná. Inteligence vložená do různorodých průvodců a nápovědních aplikací však může být cestou k řešení,” dodává Lukáš Pilka.
Podobné zprávy


Mohou značky růst i v dobách inflace?


Koncept Bernard Pubu slaví deset let, pivovar otevře nové bary v Litvínově a Vyškově


Správná edukace je v kryptu zásadní, říká Jan Kočenda z Trezoru

