Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Heureka spustila ve spolupráci s BlueGhost nový web

Redakce MAM10. 12. 201910. 12. 2019

Nákupní rádce Heureka spustil nový web, který má pomoci zákazníkům načerpat inspiraci a vybrat správné vánoční dárky. Web pro Heureku postavila digitální agentura BlueGhost.

Nabízené zboží tvoří vybrané kategorie, které lze nalézt i na klasické Heurece, design a filtry jsou však přizpůsobené zákazníkům, kteří nemají přesnou představu, co chtějí koupit. BlueGhost web darky.heureka.cz přizpůsobil výsledkům uživatelského průzkumu Heureky.

„Digitální průvodce Heureka Dárky dokáže při výběru zohlednit nejen situaci a osobní preference darujícího, ale také velká data plynoucí z aktuální žádanosti jednotlivých produktů a tím poskytnout cennou nápovědu každému, kdo si sám neví rady. E-shopy mohou být mnohem chytřejší, než jsou dnes, a radit zákazníkům s jejich problémy. V kvalitních průvodcích, které jsou šité na míru produktu, vidím velkou budoucnost,” říká Lukáš Pilka, kreativní ředitel digitální agentury BlueGhost.

„Najít dobrou inspiraci na dárky není jednoduché. Proto jsme se pustili do nového dárkovače, který pomůže najít ten správný dárek jak na Vánoce, tak i k dalším příležitostem po celý rok. Z našich dat vyplývá, že si zákazníci neví rady především s překvapením pro přítelkyně, maminky či babičky, filtr ženy totiž využívá 44 % z nich,“ říká Michaela Koucká, Product Owner pro externí vývoj Heureky, a dodává: „Naše práce zde zdaleka nekončí, inspirace na dárky budou průběžně přibývat, objevovat se mezi nimi budou i nové trendy.”

Psali jsme
Vyhledávač módy Glami láká na nové funkce

Při vytváření nového webu BlueGhost nastavil měřitelné cíle pomocí KPI (Key performance Indicators = klíčové ukazatele výkonnosti). Ty se soustředily primárně na návštěvnost a podíl uživatelů, kteří si najdou svůj dárek a přemýšlí nad tím, že si ho koupí. Jestli se to daří, zjistil tým Modrého ducha vytvořením prototypu, který testovali reální uživatelé. Následně aplikaci naprogramoval a na základě dat z uživatelského testování Heureky ji postupně doladil. BlueGhost se postaral o uživatelské rozhraní a responzivitu.

„Trend v rozšiřování webových konfigurátorů, které produkt přizpůsobí zákazníkovi na míru, má stále velký potenciál a myslím, že jsme v tomto směru spíše na začátku. Řadu specializovaných produktů a služeb lze on-line vybrat stále velmi špatně a bez znalosti problematiky je objednávka pro běžného zákazníka prakticky nemožná. Inteligence vložená do různorodých průvodců a nápovědních aplikací však může být cestou k řešení,” dodává Lukáš Pilka.

Zavřít reklamu

Agentura GfK omezuje své služby v Česku

Starší článek

Jakub Čech bude řídit marketing developerské společnosti Getberg

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Unsplash.com

Mohou značky růst i v dobách inflace?

Česká republika zažívá nejvyšší inflaci od roku 1993. Lidé mají hlouběji do kapsy a značky jsou už poněkolikáté za posledních dvacet let v extrémně těžké…
11. 8. 202211. 8. 2022
Marketing

Koncept Bernard Pubu slaví deset let, pivovar otevře nové bary v Litvínově a Vyškově

První Bernard Pub otevřel před deseti lety v Jeseniově ulici v Praze. Síť franšízových podniků se od té doby postupně rozšiřuje, aktuálně jich je otevřeno…
5. 8. 20224. 8. 2022
Marketing

Správná edukace je v kryptu zásadní, říká Jan Kočenda z Trezoru

Poptávka značně narostla, Češi patří mezi krypto nadšence, říká šéf marketingu českého výrobce světoznámé hardwarové peněženky Trezor Jan Kočenda.
5. 8. 20225. 8. 2022
Marketing

ČEZ zpřístupňuje VR prohlídku Temelína celému světu

Jaderná elektrárna Temelín spustila už loni ve svém Infocentru prohlídku ve virtuální realitě ReakTour, která si rychle získala velkou popularitu. Nyní je…
5. 8. 20225. 8. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Novým CEO MultiSport Benefit je Miroslav Rech
Romana Jourdren vede obchod společnosti Orkla Foods

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.