Firma Witkowitz má novou identitu od La Taupe

8. 12. 2019 06:12

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Některé z bývalých společností Vítkovického holdingu nesou nové jméno Witkowitz a s ním i novou korporátní identitu. O nové logo, propagační předměty nebo weby se postaralo pražské studio La Taupe.

„Zadání jsme dostali přesně před rokem. Hlavní logo navrhl Martin Dušek. Ten spolu s naším týmem vybral tři verze, které se následně prezentovali Martinu Ulčákovi z Witkowitz,“ říká Petr Vávra z La Taupe a dodává, že poté následovala práce grafiků v La Taupe, kteří ve spolupráci s Martinem Duškem začali rozpracovávat celou identitu jak pro Witkowitz a.s. tak pro další firmy pod značkou Witkowitz jako Witkowitz Envi, Witkowitz Mechanica, Witkowitz Slovakia a Hammering.

„Jednotlivé značky jsme od sebe odlišili barevně. Pro společnosti Witkowitz jsme navrhli paletu barev, o které se zástupci firem následně pomyslně poprali a rozdělili si je mezi sebou,“ popisuje průběh Vávra.  Souběžně s tvorbou identity vytvořil La Taupe i nové weby. „Začali jsem analýzami  klíčových slov a SEO. Následně jsme navrhli strukturu každého webu a UX grafické návrhy, které jsou v souladu s celou identitou. Poslední v pořadí bylo programování a testování. Všechny tyto práce trvaly rok,“ doplňuje Vávra.

„Naše nová značka vyjadřuje sebevědomí, dovednost a rozlet,“ říká Martin Ulčák z Witkowitz , který navrhl vytvořit novou značku pro měnící se strojírenské firmy. „Logo je složené z písmen V a W a odkazuje na téměř dvousetletou tradici výroby ve Vítkovicích. Zároveň reflektuje změnu společnosti v podobě nové značky Witkowitz. Logo obsahuje rovnostranné trojúhelníky jako symbol přesného strojírenství. Můžeme tam vidět rozevřená křídla orlice, kterou má v erbu Morava i Slezsko. Křídla také znamenají vzlet, sílu a novou naději,“ říká autor loga, Martin Dušek.

Mohlo by vás zajímat
WOO má nový web i vizuální identitu

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.