Některé z bývalých společností Vítkovického holdingu nesou nové jméno Witkowitz a s ním i novou korporátní identitu. O nové logo, propagační předměty nebo weby se postaralo pražské studio La Taupe.
„Zadání jsme dostali přesně před rokem. Hlavní logo navrhl Martin Dušek. Ten spolu s naším týmem vybral tři verze, které se následně prezentovali Martinu Ulčákovi z Witkowitz,“ říká Petr Vávra z La Taupe a dodává, že poté následovala práce grafiků v La Taupe, kteří ve spolupráci s Martinem Duškem začali rozpracovávat celou identitu jak pro Witkowitz a.s. tak pro další firmy pod značkou Witkowitz jako Witkowitz Envi, Witkowitz Mechanica, Witkowitz Slovakia a Hammering.
„Jednotlivé značky jsme od sebe odlišili barevně. Pro společnosti Witkowitz jsme navrhli paletu barev, o které se zástupci firem následně pomyslně poprali a rozdělili si je mezi sebou,“ popisuje průběh Vávra. Souběžně s tvorbou identity vytvořil La Taupe i nové weby. „Začali jsem analýzami klíčových slov a SEO. Následně jsme navrhli strukturu každého webu a UX grafické návrhy, které jsou v souladu s celou identitou. Poslední v pořadí bylo programování a testování. Všechny tyto práce trvaly rok,“ doplňuje Vávra.
„Naše nová značka vyjadřuje sebevědomí, dovednost a rozlet,“ říká Martin Ulčák z Witkowitz , který navrhl vytvořit novou značku pro měnící se strojírenské firmy. „Logo je složené z písmen V a W a odkazuje na téměř dvousetletou tradici výroby ve Vítkovicích. Zároveň reflektuje změnu společnosti v podobě nové značky Witkowitz. Logo obsahuje rovnostranné trojúhelníky jako symbol přesného strojírenství. Můžeme tam vidět rozevřená křídla orlice, kterou má v erbu Morava i Slezsko. Křídla také znamenají vzlet, sílu a novou naději,“ říká autor loga, Martin Dušek.