DDB pracuje pro Invii a s McDonald’s bojuje za bezpečnost na silnicích
Cestovní agentura Invia, největší online prodejce zájezdů v České republice, je novým klientem DDB.
Kreativní agentura DDB se postará o komunikaci Invia na období 2020 – 2021. Nová kampaň odstartuje v lednu příštího roku televizním spotem a rozvine se napříč médii. Kampaň bude adaptovaná také pro slovenský a maďarský trh.
S McDonald’s za bezpečnost na silnicích
DDB také se spolu s McDonald’s, který je se svým konceptem McSafe Drive největším řetězcem občerstvení pro řidiče, rozhodli realizovat jednoduchou kampaň o bezpečnosti na silnicích. „Kdo má hlad, není nikdy stoprocentně soustředěný a to platí i za volantem,“ říkají o své spolupráci na billboardech.


„Vizuály jsou inspirované nezaměnitelným logem McDonald’s. Jeho křivky jsme proměnili v kužely světel, tachometr nebo bezpečnostní pás – tři motivy, které symbolizují tři časté prohřešky proti pravidlům provozu,“ řekl za DDB Denis Dudek, jeden z autorů kampaně. Billboardy, které byly na českých silnicích k vidění od 1. do 28. listopadu, měly řidičům připomenout, že bezpečnost je vždy na prvním místě.
Podobné zprávy


Mohou značky růst i v dobách inflace?


Koncept Bernard Pubu slaví deset let, pivovar otevře nové bary v Litvínově a Vyškově


Správná edukace je v kryptu zásadní, říká Jan Kočenda z Trezoru

