DDB pracuje pro Invii a s McDonald’s bojuje za bezpečnost na silnicích

6. 12. 2019 13:12

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Cestovní agentura Invia, největší online prodejce zájezdů v České republice, je novým klientem DDB.

Kreativní agentura DDB se postará o komunikaci Invia na období 2020 – 2021. Nová kampaň odstartuje v lednu příštího roku televizním spotem a rozvine se napříč médii. Kampaň bude adaptovaná také pro slovenský a maďarský trh.

S McDonald’s za bezpečnost na silnicích

DDB také se spolu s McDonald’s, který je se svým konceptem McSafe Drive největším řetězcem občerstvení pro řidiče, rozhodli realizovat jednoduchou kampaň o bezpečnosti na silnicích. „Kdo má hlad, není nikdy stoprocentně soustředěný a to platí i za volantem,“ říkají o své spolupráci na billboardech.

Billboardy kampaně DDB s McDonald’s

„Vizuály jsou inspirované nezaměnitelným logem McDonald’s. Jeho křivky jsme proměnili v kužely světel, tachometr nebo bezpečnostní pás – tři motivy, které symbolizují tři časté prohřešky proti pravidlům provozu,“ řekl za DDB Denis Dudek, jeden z autorů kampaně. Billboardy, které byly na českých silnicích k vidění od 1. do 28. listopadu, měly řidičům připomenout, že bezpečnost je vždy na prvním místě.

Psali jsme
Kampaň McDonald’s k výročí revoluce: Místo reklam jen bílé plochy

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.