Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Člověk v tísni nechal předělat scénu z Pelíšků

Redakce MAM2. 12. 20194. 12. 2019

V předvánoční kampani na SkutecnyDarek.cz nechala organizace Člověk v tísni upravit scénu z filmu Pelíšky, ve které Šebkovi rozbalují dárky. Spot realizoval tým McCann Prague a z původních aktérů se v něm objeví Miroslav Donutil. Nové vizuály připomínají, že hejno kuřat obstojí v nehostinných oblastech líp než lžičky z NDR, a navíc dokáže zajistit obživu pro celou rodinu.

Lidé z Česka už v charitativním eshopu Člověka v tísni nakoupili kozy či první knížky, které organizace distribuuje v nejchudších zemích světa i v ČR za 130 milionů korun.

„Chtěli jsme diváky hlavně pobavit a zároveň jim nasadit brouka do hlavy, jestli by fakt nebylo lepší, kdyby letos darovali Skutečný dárek místo blbostí,“ říká Jan Benda z kreativního týmu McCann Prague, který realizoval charitativní spot na motivy Pelíšků. Autoři spotu plánovali, že scénu přetočí v původním obsazení a pod režijním vedením Jana Hřebejka. „I když jsme z toho nakonec museli ustoupit a přetáčeli jsme jen část nesmrtelné scény, všichni tvůrci Pelíšků byli od začátku neuvěřitelně vstřícní. To, že se do projektu zapojil přímo i pan Donutil, pak byla ta pověstná třešnička na vánočce,“ dodal Jan Benda.

„U Pelíšků si vždy vzpomenu, jak podceňovaný film to byl. Před dvaceti lety mu nikdo nevěřil, měl mizerný rozpočet, natočili ho na šestnáctku. Dneska jsou Pelíšky kult. Pro mě jsou připomínkou, že každé natáčení začíná od nuly a nikdo nikdy neví, jak to může dopadnout,“ popisuje režisér Petr Zahrádka. „Kostýmní výtvarnice sehnala původní oblek majora Šebka a Mirek Donutil se do něj i po dvaceti letech s přehledem vešel,“ dodává.

Roční tržby SkutecnyDarek.cz vzrostly podle Člověka v tísni od roku 2009 z necelých 5 milionů korun na loňských bezmála 22 milionů korun. Letos už Češi na eshopu nakoupili dárky za více než 5 milionů korun. Hlavní prodej se očekává v následujících týdnech. Přes 80 procent dárků totiž lidé nakoupí v období dvou měsíců před Vánocemi.

Psali jsme
Orion nasazuje po 9 letech novou vánoční reklamu

„Hodnotu dárků stanovujeme z průměru reálných cen, za kterou zvířata nakupujeme v zemích, kde se distribuují. Jejich výběr vychází z aktuálních potřeb našich misí,“ popisuje praxi Tomáš Vyhnálek. Zajímavostí je, že třetina lidí si koupí jen elektronický certifikát. Čtvrtina dárců, kteří nevyžadují jakékoli certifikát pak loni přispěla 5 miliony korun. „Využívají prostě eshop jako možnost darování na dobrou věc,“ vysvětluje Vyhnálek.

Na webu skutecnydarek.cz je k mání darovací certifikát v hodnotě 500 Kč ze speciální edice podle filmu Pelíšky nebo „erotické“ retro těžítko ze slavné scény s Jaromírem Duškem a Evou Holubovou. Výtěžek z prodeje pomůže českým dětem na cestě za lepším vzděláním.

Limitované edice dárků českých umělců a značek nabízí charitativní eshop už druhým rokem Kromě těžítka můžete nadělit pod stromeček dalších pět originálních kousků: grafiku výtvarníka Petra Nikla, peněženku od PlayBag, šálu od Ester & Josefiny nebo šperk Elišky Lhotské a zápisník Papelote. 

Tři nové dárky Člověk v tísni zařadil i mezi certifikáty. Jedná se o “10 000 litrů pitné vody”, z jejíhož výtěžku organizace hloubí studny například v Etiopii nebo na distribuuje vodu na obou stranách frontové linie, kde jsou stále běžné odstávky a poruchy. Vozíček pro lepší život a Dívčí sílu, která pomáhá dívkám v rozvojových zemích, kde čelí různým předsudkům i sexuálnímu násilí.

Zavřít reklamu

Mall.cz má v kampani vánoční píseň od Marka Ztraceného

Starší článek

Začal vycházet online magazín HrejGolf

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Mohou značky růst i v dobách inflace?

Česká republika zažívá nejvyšší inflaci od roku 1993. Lidé mají hlouběji do kapsy a značky jsou už poněkolikáté za posledních dvacet let v extrémně těžké…
11. 8. 202211. 8. 2022
Marketing

Koncept Bernard Pubu slaví deset let, pivovar otevře nové bary v Litvínově a Vyškově

První Bernard Pub otevřel před deseti lety v Jeseniově ulici v Praze. Síť franšízových podniků se od té doby postupně rozšiřuje, aktuálně jich je otevřeno…
5. 8. 20224. 8. 2022
Marketing

Správná edukace je v kryptu zásadní, říká Jan Kočenda z Trezoru

Poptávka značně narostla, Češi patří mezi krypto nadšence, říká šéf marketingu českého výrobce světoznámé hardwarové peněženky Trezor Jan Kočenda.
5. 8. 20225. 8. 2022
Marketing

ČEZ zpřístupňuje VR prohlídku Temelína celému světu

Jaderná elektrárna Temelín spustila už loni ve svém Infocentru prohlídku ve virtuální realitě ReakTour, která si rychle získala velkou popularitu. Nyní je…
5. 8. 20225. 8. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Novým CEO MultiSport Benefit je Miroslav Rech
Romana Jourdren vede obchod společnosti Orkla Foods

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.