Specialista na „superpotraviny“ Natu si vybral pro komunikaci agenturu PR klinika
Výrobce tzv. čistých potravin, společnost Natu, představí svůj příběh široké veřejnosti s agenturou PR klinika. Ta komunikační kampaň zastřešila novým claimem „Natu, máme chuť“, který doplňuje existující anglický vzkaz „love nature, love yourself“. Kampaň postavená na media relations si klade za cíl otevřít diskusi na téma skutečné chuti, která nesleduje pouze to, že si na jídle tzv. pochutnáme, ale odkazuje k pocitu jistoty, kdy víme, co jíme a že nám to prospívá.
“Náš přístup ke komunikaci byl vždy trochu spontánní. O našich výrobcích se tak dozvěděli spíš skuteční fajnšmekři zdravého životního stylu. Nyní nás oslovil kreativní přístup agentury, která se dokázala velmi trefně naladit na naše poselství a doporučit kroky k tomu, abychom dokázali oslovit také širší veřejnost,” vysvětluje Kamila Hladká, ředitelka Natu.
PR klinika má kromě media relations na starost také tvorbu obsahu pro další komunikační kanály včetně nového textového a vizuálního stylu značky.