Vánoční spot Kofoly má letos nové vyústění

21. 11. 2019 10:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Fajn rádio si novým partnerstvím s Enterprise Esports otvírá dveře do gamingu

Fajn rádio z mediální skupiny Media Bohemia se v marketingu dlouhodobě zaměřuje na spolupráci s influencery a tiktokery z různých oblastí. Nyní prostřednictvím Enterprise Esports vstupuje do oblasti esportu a bude oslovovat milovníky gamingu.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Vánoční reklama na Kofolu se vysílá od roku 2003, letos poprvé ale nabývá příběh divokého prasátka nové podoby. Nové vyústění nahrazuje každoročně nasazované závěry spotu, ve kterých se představovaly vánoční limitované edice Kofoly. Ty vznikly i letos, spot je ale neakcentuje. Pokračování příběhu vytvořila agentura WMC Grey.

„Naše reklama se stala tak trochu ikonou Vánoc. Navazuje na symboliku čarovného Zlatého prasátka, které chce na štědrý večer spatřit každý. V letošní kampani jsme tento motiv posunuli ještě dál,“ vysvětluje Lucia Tarbajovská, marketingová manažerka Kofoly. „Na noční obloze se díky kouzlu prasátka rozsvítí zcela nové souhvězdí, souhvězdí Prasátka, díky kterému bude moci Zlaté prasátko zahlédnout skutečně každý. A to nejen o Vánocích. Stačí jen najít Velký vůz a správně pospojovat hvězdy v souhvězdí Velké medvědice,“ dodává.

Spot vznikl v režii Roberta Hloze

Natáčení probíhalo v říjnu u Českého Šternberka. Pro dokreslení zimní atmosféry bylo potřeba zajistit umělý sníh. To ale zdaleka nebyla hlavní výzva. „Při postprodukci letošní dohrávky jsme postupovali tak, aby její výsledná podoba co nejvíce odpovídala době, kdy vznikl původní spot, tedy v roce 2003,“ vysvětluje kreativní ředitel David Suda z WMC Grey, která pokračování příběhu tvořila.

Spot vznikl v režii Roberta Hloze, který už má na kontě jednu z letních reklam Kofoly (Klíště, 2017). Spolu s WMC Grey se na spotu podílela produkční společnost Dawson.

„Rozhodli jsme se věnovat adventní čas kouzelnému příběhu, jehož hlavní zvířecí hrdinkou je prasátko Zlatuška. To ztvárnila šestiletá samice Bublina, která si ve spotu zahrála i se svým trenérem Radimem,“ popisuje obsazení Martin Macoun, senior brand manažer Kofoly.

Vánoční kampaň startuje 23. listopadu a poběží až do Vánoc. Na etiketách produktů a POS materiálech společnost návod, jak a kde spatřit Zlaté prasátko.

Bublina v roli Zlatušky. Hlavní zvířecí postavu vánočního spotu, Zlatušku, ztvárnila šestiletá samice prasete divokého. Narodila se v oboře Žleby a nyní žije v záchranné stanici ve východních Čechách. Váží asi 80kg a patří mezi velké gurmány. Před kamerou není žádným nováčkem – na kontě má roli ve filmu Pokot pod režijním vedení Agnieszky Holland, seriál pro BBC Britannia, slovenský film Cuky Luky a také seriál Strážmistr Topinka.

Psali jsme
Pavol Chalupka je novým marketingovým ředitelem Kofoly, Hrbek povede marketing Leros

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení