Taste získala šest nových klientů
Digitální agentura Taste nabírá šestici nových klientů. Nově tak zajišťuje správu sociálních sítí pro Beaphar, Breadway a Kärcher, SEO pro Invia.cz a Zoot. Šestým a největším příchozím klientem je pak společnost Sapeli, pro kterou Taste vedle správy sociálních sítí vede kompletní strategii značky, kampaně na Facebooku a v RTB.
„Velmi nás těší, že se aktivita a rozšíření našeho obchodního týmu rovnou projevily i získáním nových klientů. Tím spíše, že jde o špičky ve svém oboru,” komentuje rozvoj agentury Sandra Gligić, General Manager Tastu.
Největším nově příchozím klientem je český výrobce dveří, společnost Sapeli, s níž Taste navázal dlouhodobou spolupráci. „Na Tastu oceňujeme především širokou nabídku ,novodobých řemesel’ pro digitální marketing. Díky jeho 4 divizím nabízí velmi široký záběr služeb. Už nemusíme trávit spoustu času koordinací a předáváním podkladů z kreativní agentury do grafického studia a u dalších poptávat media plány a copy,“ komentuje spolupráci ředitel Sapeli, Marek Sedlák.
Ivo Kornfeil, CEO Breadway, dodává: „Rozhodli jsme se rozšířit naše marketingové aktivity o sociální sítě, abychom zviditelnili náš brand a více jej přiblížili veřejnosti. Již na první schůzce nás společnost Taste oslovila, a tak věříme, že se nám společně podaří vybudovat silnou fanouškovskou základnu.”