Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Spořitelna propaguje službu George coby rádce v nesnázích

Redakce MAM25. 11. 201925. 11. 2019

Česká spořitelna připravila osm spotů k podpoře služby George, přičemž první startuje v pondělí 25. listopadu a do konce roku bude možné v televizi vidět čtyři z nich. Další čtveřice se pak představí v novém roce.

Banka v nové kampani představuje George jako rádce, který klientům pomáhá při  zablokováním karty, poradí s PINem karty, hlídá platnost trvalých příkazů nebo ukládá účtenky.

První ze spotů propagujících službu George

Na přípravě kampaně se podílela kreativní agentura VMLY&R. Reklamní spot natočil režisér Marek Partyš, který se před rokem podílel na první sérii kampaní na bankovnictví George.

„Společným jmenovatelem jednotlivých spotů jsou komické až absurdní situace, ze kterých George vyjde vždy jako vítěz. Jde o volné pokračování loňské kampaně. Při svém loňském debutu v televizi, otevíral George dveře do budoucnosti. Během letošního roku se stal George opravdovým pomocníkem našich klientů, který jim pomůže i ve svízelných situacích,“ uvedla Monika Hovorková, šéfka Engagement tribu České spořitelny.

Televizní kampaň poběží zejména na TV Nova a jejích přidružených kanálech. Vybrané spoty budou uváděny také v síti multikin Cinestar a Cinema City. Televize bude podpořena také POS materiály v pobočkové síti, silnou digitální komunikací a v novém roce bude kampaň na George i na venkovních reklamních nosičích.

Psali jsme
Vánoční spot Kofoly má letos nové vyústění

×

Alfonso Marian: Firmy musí zapracovat na zlidštění komunikace se zákazníkem

Starší článek

Skupina Prima se stěhuje do strašnické Vinice

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

MŠMT láká učitele na Astra Zenecu: „Vyhrňte rukávy!“

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT) přesvědčuje v letákové kampani pedagogy, aby se nechali očkovat. Využívá k tomu známé…
24. 2. 202124. 2. 2021
Marketing

„Co ve vás probouzí pocit hrdosti?“ Sberbank spustila TV kampaň …

Sberbank v únoru 2021 spustila televizní kampaň na běžné účty – FÉR účet s odměnou 1234 Kč za věrnost i přechod od jiné…
24. 2. 202124. 2. 2021
Marketing

Citylighty v metru jako výkladní skříně s reálnými produkty

V šesti stanicích pražského metra se citylighty společnosti MetroZoom proměnily na výlohy dm drogerie. Cestující v nich nyní mohou vidět skutečné…
23. 2. 202123. 2. 2021
Marketing

VIDEO: Je to o nás. Britové chtějí pro sčítání oslovit všechny

Census musí mít smysl. Britská kampaň na podporu sčítání lidu se zaměřuje na jeho pozitivní efekty, které může přinést všem komunitám.
23. 2. 202123. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo
E-commerce v Brašnářství Tlustý povede Michal Krčmář. Přichází z Alzy

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více