Alpský lyžař Ondřej Bank se stal tváří nové kampaně Tesco a Mastercard. V případě platby kartou Mastercard v obchodech Tesco mohou zákazníci vyhrát balíček aktivit na světovém poháru v Kitzbühelu, a to právě v doprovodu Ondřeje Banka. Kampaň se objevuje v digitálu, tištěných médiích i v samotných obchodech.
Za kreativním konceptem kampaně stojí Tesco a Ogilvy, digitální část má na starosti agentura Dotcom, autorem fotografií je Jaroslav Šijka. V rámci soutěže, která běží až do 30. listopadu probíhají aktivity instore – senzormatiky, polepy a plakáty, printová část pak v Reflexu, Blesku pro ženy, Nedělním deníku Sport, Sport magazínu, Blesk magazínu a deníku Blesk. Digitální kampaň probíhá přes různé servery.
„Ondřej Bank je ztělesněním lyžování v Česku, proto jsme rádi, že jsme právě jeho získali do této kampaně. Pro samotné soutěžící je zárukou nezapomenutelného zážitku,“ říká Markéta Koptišová Mocová, manažerka finančních služeb společnosti Tesco.
Princip soutěže spočívá v tom, že máte nakoupit v obchodech Tesco, zaplatit kartou Mastercard a účtenku s autorizačním kódem zadat na webu nahorysbankem.cz.
Každý týden se losuje 10 výherců. Každý výherce obdrží celodenní skipass pro 2 osoby do českých lyžařských středisek. Hlavní cena se pak losuje na konci soutěže. Na výherce čeká balíček pro 2 osoby na závody šampionátu v lyžování v Kitzbühelu s hlavní tváří kampaně Ondřejem Bankem. Balíček obsahuje dopravu, ubytování ve 4*hotelu v Kitzbühelu, místo v Mastercard lounge na sledování závodu nebo prohlídku trati s rozhodčími.