Matěj Ruppert je tváří nové kampaně Hanácké vodky

26. 11. 2019 15:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Zpěvák Matěj Ruppert se stal tváří nové kampaně na Hanáckou vodku od Palírny U Zeleného stromu. Součástí integrované kampaně bude jak televizní spot, tak online či PR komunikace, promítne se také do outdooru nebo sociálních médií. Kreativní koncept připravila agentura Comtech Can, produkci zajistila agentura Boogiefilms, režii Adam Vopička.

Pro Hanáckou vodku jde o první spojení se známou tváří. „Matěje Rupperta jsme si vybrali pro spolupráci, abychom šikovně využili jeho hudební i pohybové nadání a umění udělat tu správnou party. Chytlavá melodie jen podporuje pocit, že si chcete zatančit v baru s ním,“ upřesňuje Jan Sedláček, brand manažer značky. Komunikace dále rozšiřuje aktuální koncept Čistá vodka, čistá zábava #PureSpirit na #PureSilvestrSpirit.

https://www.youtube.com/watch?v=-TvDeYn9NPg
Spot Hanácké vodky s Matějem Ruppertem

Jak spousta lidí ví, vodka je jedním z mých oblíbených pití. Svého času dokonce v jednom baru míchali vodku s džusem podle mého receptu. Navíc se považuji za patriota a jsem rád, když se mohu spojit s tradiční českou značkou. Na nabídku spolupráce na kampani k Hanácké vodce jsem proto rád kývl. Také jsem si po čase zase rád zatančil,“ říká ke spolupráci Matěj Ruppert

Kampaň bude na konci listopadu a v prosinci k vidění v televizi, outdooru a na internetu. Onlinová komunikace zahrnuje bannery, interaktivní formáty, videa, internetovou televizi a sociální média jako taková. Televizní spot s Matějem Ruppertem je nasazen v programu veřejnoprávních i komerčních televizí. Jeho tvář se ve spojení se značkou objeví také v outdoorové reklamě ve formátu citylight vitrín.

Cílem nové kampaně má být zvýšení povědomí o značce. „Konec roku vybízí k setkávání s přáteli a silvestrovským party. K těm neodmyslitelně patří také chytlavá hudba a tanec. Ve spolupráci s tanečníky z TV spotu chceme dát dohromady několik nekomplikovaných kroků, které se mohou lidé naučit a zatančit si na vánočním nebo silvestrovském večírku,“ upřesňuje myšlenku kampaně Jan Sedláček

Hanáckou vodku vyrábí Palírna U Zeleného stromu, která je díky tradici 501 let nejstarší palírnou v Evropě. 

Psali jsme
Spořitelna propaguje službu George coby rádce v nesnázích

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.