Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Leo Express zavádí odloženou platbu Mall Pay

Redakce MAM28. 11. 201928. 11. 2019

Vlakový a autobusový dopravce Leo Express začal využívat platební službu Mall Pay. Umožňuje nakupovat jízdenky s platbou odloženou o 14 dní.

Zákazníci mohou s Mall Pay koupit v e-shopu a aplikaci všechny typy jízdenek na vlaky, autobusy i minibusy Leo Express se splatností odloženou o 14 dnů. Za tuto službu zákazník neplatí a v rámci systému odměn získá zaplacením prostřednictvím Mall Pay od Leo Express 10% cashback v leo kreditech na svůj věrnostní účet Smile club. Kredity pak může použít na další nákupy.

„Mall Pay díky možnosti nakoupit hned umožňuje pořídit jízdenku i ve chvíli, kdy nemůžete využít platební kartu a spoj se beznadějně plní. V případě adventních výletů pak bude jasnou motivací zajistit si víc peněz na nákupy na místě a cenu za dopravu v klidu vyřešit až doma,“ uvádí Adam Kolesa, CEO Mall Pay, a dodává: „Mall Pay chce být službou pro každého, kdo nakupuje online. A je jedno, jestli platí za zboží nebo jízdenky u dopravce.“

Mall Pay i Leo Express očekávají, že zájem o nákup jízdenek prostřednictvím odložené platby bude před Vánoci velmi vysoký.
„Leo Express nabízí spoje do oblíbených adventních destinací, jako je Krakov, Vídeň nebo Drážďany, kde si lidé mohou užít neopakovatelnou vánoční atmosféru,“
říká Peter Köhler CEO Leo Express.

Psali jsme
Kampaň online magazínu Škoda Auto chce probouzet vášeň pro cyklistiku

×

Mylbachrová je mluvčí Pivovarů Staropramen, Šeberle povýšil

Starší článek

Na shortlistu Zlaté pecky je 30 nominací

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: iStock

Značky testují potenciál TikToku. Čínská sociální síť zažívá boom

Sociální síť TikTok má za sebou rok nebývalého růstu a ve stále větší míře ji testují také značky a marketéři. Zábavná forma příspěvků…
16. 1. 202115. 1. 2021
Marketing

Rekonstrukce státu lobbuje za zákon ve stylu Českých drah

Rekonstrukce státu spustila rychlou last minute kampaň v digitálu a na sociálních sítích s pomocí rýmovaček, které se osvědčily už…
15. 1. 202115. 1. 2021
Marketing

Lego bude nabízet své stavebnice pro dospělé v showroomech Alza.cz

Společnosti Lego se při pandemii mimořádně daří. A to i kvůli obrovskému zájmu dospělých zákazníků. Značka tak hledá způsob, jak k nim…
15. 1. 202115. 1. 2021
Marketing

Louda Auto se stává oficiálním partnerem Ligové fotbalové asociace

Oficiálním partnerem Ligové fotbalové asociace (LFA) se od ledna 2021 stává společnost Louda Auto, dealer nových vozů Škoda zastupující dalších 10…
14. 1. 202114. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

PR oddělení Středočeského kraje povede Martina Kemrová
Marketing značek Mattoni 1873 posilují Moravcová a Tomečková

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více