Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Kampaň McDonald’s k výročí revoluce: Místo reklam jen bílé plochy

Redakce MAM30. 11. 201929. 11. 2019

Kampaň z dílny agentury DDB Prague vznikla “na oslavu svobody a odvahy lidí, co se o ni zasloužili”. Její hlavní myšlenkou bylo připomenout si na jeden den kromě výročí vše, co bychom dnes neměli.

„Prázdný prostor symbolizuje a má nám připomínat všechno to, co by tady dnes bez událostí v roce 1989 nebylo. Kromě jiného i samotný McDonald’s,“ vysvětluje myšlenku kampaně Simona Luteránová, copywriter DDB Prague. “Jsme rádi, že máme klienta, který má zájem a odvahu vyjádřit se relevantním způsobem k lokálnímu kontextu,” dodává. 

Místo obvyklých plakátů lákajících na rychlé a chutné jídlo tak ulice Prahy zaplavily prázdně vyhlížející plochy s krátkým odkazem a hashtagem „Pro vše, co by nebylo a díky vám je. Vážíme si vaší odvahy 17. listopadu 1989. #ZrozeniZeSvobody“. 

Stejná komunikace nahradila i aktuálně vysílaný televizní spot. Prázdné plochy byly přítomné i v online komunikaci. Na webu i v mobilní aplikaci na návštěvníky svítila bílá obrazovka. Ze sociálních sítí společnosti také zmizely ikonické zlaté oblouky a místo profilovky s logem zbylo jen prázdné místo.

Spot McDonald’s Velvet Revolution

Psali jsme
Kozel v kampani vypráví příběh houslaře a jeho učňů

×

Pavel Jína je mluvčím Škoda Auto pro český trh, Pelc se přesouvá do marketingu

Starší článek

Hema: Obchod, který se o vás postará

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Stejná chalupa, jiná pravidla. Stát nahrává pochybným praktikám

Zástupci Svazu venkovské turistiky a agroturistiky, Asociace soukromého zemědělství ČR a Amazing Places & Kouzelná místa v ČR uprostřed…
26. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Krize? Reagujeme zvýšením marketingových investic, říká Guláš z Astratexu

E-shop prodejce spodního prádla Astratex ovládl žebříček Český Košík roku, který hodnotil nejlepší tuzemské e-shopy v roce 2020. Proč? „Prozákaznický…
26. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více