Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Kampaň Giving Tuesday opět bojuje proti Black Friday podporou dárcovství

Redakce MAM26. 11. 201926. 11. 2019

Tisíce lidí bojkotují na sociálních sítích konzumerismus a nakupování na Black Friday a naopak se přidávají ke světovému dni dárcovství Giving Tuesday. „Nejštědřejší den v roce“ v Česku již čtvrtým rokem pořádá Asociace společenské odpovědnosti. Od roku 2016 se o marketing světovému dni dárcovství Giving Tuesday stará grafické studio MadLove.

Na Black Friday v Česku každoročně stoupají tržby obchodům o 350 % oproti běžným pátkům. Ve Spojených státech se zvyšují dokonce o 2100 %. Každý Čech utratí v tento den průměrně 5 973 Kč (Zdroj: Data průzkumu Black-Friday.Global). Podle organizátorů kampaně Giving Tuesday lze ale čas a peníze místo zbytečného utrácení investovat mnohem lépe: Pomoci někomu, kdo to opravdu potřebuje. Právě proto organizují světový den dárcovství, který je protipólem konzumerismu Black Friday a oslavuje chuť pomáhat. „Nejštědřejší den v roce“ se koná v úterý 3. prosince.

Spot Giving Tuesday 2019

„Kdybych měla Black Friday a Giving Tuesday k něčemu připodobnit, byla by to Popelka a její zlá nevlastní sestra Dora. Dora láká lidi k bláznivému nakupování věcí, které ani často nepotřebují. Nutí je utrácet, hromadit a myslet jen na sebe. Naopak Popelka by se rozdala pro druhé, s láskou a pokorou všem pomáhá. Giving Tuesday oslavuje lidskost a spojení těch, kterým nejsou potřeby ostatních lhostejné,” uvádí Lucie Mádlová, zakladatelka a ředitelka Asociace společenské odpovědnosti, která Giving Tuesday v Česku zastřešuje.

Vizuál k Giving Tuesday od Asociace společenské odpovědnosti

Giving Tuesday každý rok vybízí společnost ke konání dobrých skutků. V loňském roce se na Giving Tuesday podařilo na různé dobročinné projekty v Česku vybrat na 32 milionů korun. Právě dobročinnost je Čechům vlastní – podle aktuálního průzkumu agentury Ipsos pro Asociaci společenské odpovědnosti je pro 87 % naší společnosti důležité pomáhat potřebným a více než pětina populace se chce letos do nejštědřejšího dne Giving Tuesday zapojit.

Psali jsme
CZC.cz v rámci Black Friday porovnává ceny s Alzou

Zavřít reklamu

Lákadla pro turisty

Starší článek

Filip Horký nastupuje do Livesportu, povede vznikající FlashNews

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Everli

Everli získala investici 22 milionů eur od italské společnosti United Ventures

Společnost Everli, přední evropské online tržiště s potravinami, získala další finanční prostředky ve výši přes půl miliardy korun pod vedením nového…
26. 5. 202226. 5. 2022
Marketing

Komerční banka a PRE poměřují síly v Brandmintonu

V prvním díle kreativní soutěže Art Directors Clubu vymýšlejí týmy velkých zadavatelů kampaně na Vodu proti depresím. Komu dáte svůj hlas?
26. 5. 202226. 5. 2022
Marketing

Ukrajince potřebujeme více než oni nás

Jejich příchod je obrovská příležitost, šance položit základ nové, různorodější, tvořivější a odolnější společnosti, píše Jan Binar.
26. 5. 202226. 5. 2022
Marketing

Pepsi po deseti letech končí jako sponzor poločasové show Super Bowlu

Nápojářský gigant Pepsi už nebude sponzorem každoroční poločasové bombastické show během finále Super Bowlu. S ligou amerického fotbalu NFL však podepsal…
26. 5. 202226. 5. 2022
Reklama
Forum Media banner 300x250
ČEZ vize banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Martina Říhová řídí vedle Active i CMI News
DoDo posiluje vedení, novým CEO pro ČR a SR se stává Ivo Velíšek

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.