CZC.cz v rámci Black Friday porovnává ceny s Alzou

3. 11. 2019 14:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Reklama
SDG

CZC.cz se letos v rámci Black Friday zavádí srovnávač cen s Alzou. Chce tak „obnovit ztracený lesk a slávu jedné z nejznámějších slevových akcí u nás i ve světě“.

CZC.cz se odkazuje na průzkumu, který pro portál na vzorku více než 1 000 respondentů vytvořila agentura Perfect Crowd. Podle průzkumu 12 % zákazníků považuje Black Friday slevy na českých e-shopech za podvodné a dalších 31 % za minimálně nedůvěryhodné. “Zákazníci jsou znechucení nadužíváním značky Black Friday několikrát do roka, ale i tím, že obchodníci kouzlí se slevami. Výsledky průzkumu nás utvrdily v tom, že i letos chceme pokračovat v transparentní komunikaci a edukaci zákazníků,” říká Milan Duda, marketingový ředitel CZC.cz.  

kampaň “Make Black Friday Great Again”

Vrátit zašlý lesk a slávu značce Black Friday by měla kampaň s názvem “Make Black Friday Great Again”, kterou CZC.cz spustila 1. listopadu. “Zákazníky vyzbrojíme několika nástroji, které jim pomohou falešným slevám nenaletět,” popisuje plán Tomáš Pilský, obchodní ředitel CZC.cz. Slevy bude CZC.cz standardně počítat z maloobchodní prodejní ceny, kterou stanovuje výrobce nebo distributor při uvedení produktu na trh.  

Slevy nejsou prý pro část zákazníků dostatečně transparentní, protože nezohledňují předchozí akční ceny zboží. Proto CZC.cz doporučuje svým zákazníkům, aby se v při nákupu řídili konečnou cenou zboží, která je nejpřesnějším ukazatelem výhodnosti nákupu. I z toho důvodu CZC.cz spouští na svém e-shopu pilotní provoz srovnávače cen s Alzou. 

“Ceny Alzy si zákazníci nemohou jednoduše porovnat na Heuréce a my jim teď umožníme toto srovnání provést na webu CZC.cz. Navíc pokud zákazník zjistí, že Alza nabízí nižší cenu, mohou na CZC.cz rovnou zažádat o dorovnání částky v rámci služby Garance skvělé ceny,” vysvětluje Milan Duda. Službu mohou zákazníci CZC.cz využít nejen v případě Alzy, ale i dalších vybraných e-shopů.

Srovnávač cen CZC.cz

Největší zájem letos očekáváme tradičně o oblíbené fitness náramky a chytré hodinky, herní konzole, ale také námi montované počítače a vzhledem k blížící se změně televizního signálu i televize podporující DVB-T2,” odhaduje Tomáš Pilský. Loňský Black Friday byl pro CZC.cz, co se týče tržeb, meziročně téměř o třetinu silnější, a podobný trend očekávají „GEEKové“ i letos. Nejsilnějším dnem byl loni pátek 23. 11.

Psali jsme
Mall.cz spouští druhou fázi vánoční kampaně

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Zpravodajský portál iDnes.cz mediální skupiny Mafra po několika letech nabídne novou podobu. Zjednodušuje strukturu, zvyšuje podíl obsahu a klade větší důraz na moderní formáty. V první fázi prošla změnou domovská stránka a její hlavní části: Zpravodajství a Sport.