CZC.cz v rámci Black Friday porovnává ceny s Alzou
CZC.cz se letos v rámci Black Friday zavádí srovnávač cen s Alzou. Chce tak „obnovit ztracený lesk a slávu jedné z nejznámějších slevových akcí u nás i ve světě“.
CZC.cz se odkazuje na průzkumu, který pro portál na vzorku více než 1 000 respondentů vytvořila agentura Perfect Crowd. Podle průzkumu 12 % zákazníků považuje Black Friday slevy na českých e-shopech za podvodné a dalších 31 % za minimálně nedůvěryhodné. “Zákazníci jsou znechucení nadužíváním značky Black Friday několikrát do roka, ale i tím, že obchodníci kouzlí se slevami. Výsledky průzkumu nás utvrdily v tom, že i letos chceme pokračovat v transparentní komunikaci a edukaci zákazníků,” říká Milan Duda, marketingový ředitel CZC.cz.


Vrátit zašlý lesk a slávu značce Black Friday by měla kampaň s názvem “Make Black Friday Great Again”, kterou CZC.cz spustila 1. listopadu. “Zákazníky vyzbrojíme několika nástroji, které jim pomohou falešným slevám nenaletět,” popisuje plán Tomáš Pilský, obchodní ředitel CZC.cz. Slevy bude CZC.cz standardně počítat z maloobchodní prodejní ceny, kterou stanovuje výrobce nebo distributor při uvedení produktu na trh.
Slevy nejsou prý pro část zákazníků dostatečně transparentní, protože nezohledňují předchozí akční ceny zboží. Proto CZC.cz doporučuje svým zákazníkům, aby se v při nákupu řídili konečnou cenou zboží, která je nejpřesnějším ukazatelem výhodnosti nákupu. I z toho důvodu CZC.cz spouští na svém e-shopu pilotní provoz srovnávače cen s Alzou.
“Ceny Alzy si zákazníci nemohou jednoduše porovnat na Heuréce a my jim teď umožníme toto srovnání provést na webu CZC.cz. Navíc pokud zákazník zjistí, že Alza nabízí nižší cenu, mohou na CZC.cz rovnou zažádat o dorovnání částky v rámci služby Garance skvělé ceny,” vysvětluje Milan Duda. Službu mohou zákazníci CZC.cz využít nejen v případě Alzy, ale i dalších vybraných e-shopů.


“Největší zájem letos očekáváme tradičně o oblíbené fitness náramky a chytré hodinky, herní konzole, ale také námi montované počítače a vzhledem k blížící se změně televizního signálu i televize podporující DVB-T2,” odhaduje Tomáš Pilský. Loňský Black Friday byl pro CZC.cz, co se týče tržeb, meziročně téměř o třetinu silnější, a podobný trend očekávají „GEEKové“ i letos. Nejsilnějším dnem byl loni pátek 23. 11.
Podobné zprávy


eBay koupil NFT tržiště a cílí na digitální sběratelství


Pinterest chce už konečně pořádně vydělávat


Kiwi.com sestavilo in-house kreativní tým, vede ho Wechsler z DDB

