Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Chupa Chups v nové kampani cílí na starší teenagery

Redakce MAM21. 11. 201921. 11. 2019

Značka Chupa Chups ve spolupráci s agenturou Triad Advertising přichystala pro letošní Vánoce novou imageovou kampaň, která rozšiřuje původní koncept “Forever Fun” a pokračuje v komunikaci se staršími teenagery.

Nová kampaň se drží dlouhodobého cíle klienta i agentury – prezentovat značku Chupa Chups jako cool brand, se kterým se mohou ztotožnit nejen děti, ale i teenageři – a globálního claimu „Forever Fun“, jehož myšlenkou je, že správnou zábavu člověk může zažít v jakémkoli věku.


„Smyslem kampaně je především teenagerům připomenout, že každý z nás má v sobě někde ukryté to malé dítě, které se kdysi dokázalo těšit z maličkostí, bylo bezstarostné, na nic si nehrálo a užívalo si života naplno a bez přetvářky. A my jim chceme pomoct ho opět najít.“ říká Katarína Fiantoková, brand manager Chupa Chups.

Kampaň staví na paralelách mezi tím, jak se bavily děti, kdy ještě byli jejich nejlepší kamarádi rodiče, a tím, jak se baví v náctiletém věku. „Vybrali jsme několik typických dětských her a aktivit, které konfrontujeme s jejich “dospělejšími” variantami– klasické skákání přes gumu má svou vylepšenou podobu v bunjee jumpingu a malování na obličej v používání filtrů třeba na Instagramu,“ vysvětluje Rado Jankovič, creative team leader z Triadu. „Přestože kampaň spouštíme v předvánočním období, svátkům se v komunikaci zcela vyhýbáme. Hlavním poselstvím claimu „Forever Fun“ je mimo jiné to, že zábavu s lízátkem zažijete kdykoli – tak proč čekat na Vánoce,“ doplňuje.

Zastřešující vizuál nové kampaně Chupa Chups

Zastřešující vizuál je postaven na principu koláží a svou překotnou dynamikou má reflektovat stále se zvyšující tempo informací nejen ve světě mladých lidí. K ulehčení komunikace si vypůjčuje i vizualitu „stickers“ a filtrů, které známe ze sociálních sítí.

Kampaň bude probíhat do 15.12. ve formě kino-spotu a videí na Óčko TV, na platforme Youtube, na sociálních sítích Facebook a Instagram a na plakátech na středních školách v Česku a na Slovensku.

Psali jsme
Kohák se v nové kampani pro Mobil.cz svlékl

Vánoční spot Kofoly má letos nové vyústění

Starší článek

Vánoce na Nově: Klasické pohádky a animáky

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Adéla Nováková: Brno je přátelské, spontánní, požitkářské a alternativní

Rozhovor s vedoucí oddělení marketingu a komunikace Turistického informačního centra města Brna
9. 12. 20198. 12. 2019
Marketing

Firma Witkowitz má novou identitu od La Taupe

Některé z bývalých společností Vítkovického holdingu nesou nové jméno a s ním i novou korporátní identitu
8. 12. 20196. 12. 2019
Marketing

69 % spotřebitelů by přestalo kupovat značku, pokud by využívání …

Výsledky studie Accenture Interactive zaměřené na vnímání digitální reklamy spotřebiteli
7. 12. 20196. 12. 2019
Marketing

Zoot zavádí designérské kolekce

Prvním počinem je kolekce Alexmonhart x Zoot
7. 12. 20196. 12. 2019
číst předplatit

Lidé v pohybu

Ondřej Kopa a Helena Šulcová přechází na rádio Zet
Tomáš Vysoudil se stal obchodním ředitelem RSBC
Reklama
  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více