
Chupa Chups v nové kampani cílí na starší teenagery
Značka Chupa Chups ve spolupráci s agenturou Triad Advertising přichystala pro letošní Vánoce novou imageovou kampaň, která rozšiřuje původní koncept “Forever Fun” a pokračuje v komunikaci se staršími teenagery.
Nová kampaň se drží dlouhodobého cíle klienta i agentury – prezentovat značku Chupa Chups jako cool brand, se kterým se mohou ztotožnit nejen děti, ale i teenageři – a globálního claimu „Forever Fun“, jehož myšlenkou je, že správnou zábavu člověk může zažít v jakémkoli věku.
„Smyslem kampaně je především teenagerům připomenout, že každý z nás má v sobě někde ukryté to malé dítě, které se kdysi dokázalo těšit z maličkostí, bylo bezstarostné, na nic si nehrálo a užívalo si života naplno a bez přetvářky. A my jim chceme pomoct ho opět najít.“ říká Katarína Fiantoková, brand manager Chupa Chups.
Kampaň staví na paralelách mezi tím, jak se bavily děti, kdy ještě byli jejich nejlepší kamarádi rodiče, a tím, jak se baví v náctiletém věku. „Vybrali jsme několik typických dětských her a aktivit, které konfrontujeme s jejich “dospělejšími” variantami– klasické skákání přes gumu má svou vylepšenou podobu v bunjee jumpingu a malování na obličej v používání filtrů třeba na Instagramu,“ vysvětluje Rado Jankovič, creative team leader z Triadu. „Přestože kampaň spouštíme v předvánočním období, svátkům se v komunikaci zcela vyhýbáme. Hlavním poselstvím claimu „Forever Fun“ je mimo jiné to, že zábavu s lízátkem zažijete kdykoli – tak proč čekat na Vánoce,“ doplňuje.

Zastřešující vizuál je postaven na principu koláží a svou překotnou dynamikou má reflektovat stále se zvyšující tempo informací nejen ve světě mladých lidí. K ulehčení komunikace si vypůjčuje i vizualitu „stickers“ a filtrů, které známe ze sociálních sítí.
Kampaň bude probíhat do 15.12. ve formě kino-spotu a videí na Óčko TV, na platforme Youtube, na sociálních sítích Facebook a Instagram a na plakátech na středních školách v Česku a na Slovensku.
Podobné zprávy

Adéla Nováková: Brno je přátelské, spontánní, požitkářské a alternativní
Firma Witkowitz má novou identitu od La Taupe
69 % spotřebitelů by přestalo kupovat značku, pokud by využívání …
