Foto: PR.Konektor

Agentury z Konektor Place vytvořily kampaň pro Velvyslanectví USA k 30 letům svobody v Česku

4. 11. 2019 17:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Máme první fotky z Agentury roku. Podívejte se, jak jsme oslavili vítěze!

Letošní slavnostní předávání cen Agentury roku proběhlo v úterý 16. dubna v prostoru Václaváku 22. Bylo s námi u toho přes sto hostů a zábava byla ohromná. Přinášíme vám první část fotogalerie.

Reklama
SDG

Velvyslanectví USA v České republice kampaní Možnost volby Čechům gratuluje ke třem dekádám demokracie. Online i v rámci putovní instalace prezentuje silné příběhy Čechů, kteří se díky pádu komunismu realizují a pomáhají svému okolí. Na realizaci se podílí agentury ze skupiny Konektor Place.

Kampaň pomocí satiry ukazuje, co se za posledních 30 let změnilo k lepšímu a jak by vypadaly sociální sítě nebo média beze změny politického zřízení. Kampaň chce oslovit zejména Čechy mimo Prahu – v Moravskoslezském, Karlovarském a Ústeckém kraji.

Pro realizaci kampaně si Velvyslanectví USA vybralo agentury ze skupiny Konektor Place. „Odkláníme se od tradičních klišé a s humorem poukazujeme na všechny možnosti a radosti, které mají Češi na dosah,” říká Rudolf Kvíz, executive director agentury Konektor Social.

Kampaň zahrnuje online, offline i influencery. V rámci online spustilo tři profily na sociálních sítích. Hlavní profil nese kampaňový název Možnost volby, doplňuje ho profil Československá socialistická tisková kancelář (ČSSTK), který rozvíjí myšlenku alternativní reality a zpráv v době cenzury. Posledním ze tří profilů je Veřejná bezpečnost, který slouží k netradičnímu community managementu.

Instagramový profil Možnost volby, ukazuje mladé generaci, která minulý režim nezažila, satirickou formou alternativní realitu Československé socialistické republiky. Na Facebooku se naopak soustředí především na krátké regionální příběhy změn „k lepšímu“ a rozhovory s lidmi spojenými s Moravskoslezským, Karlovarským a Ústeckým krajem. Regionální příběhy a rozhovory s Martinem Hausenblasem, Zlatou Holušovou, Jaroslavem Vyčichlem a dalšími připravil novinář Tomáš Etzler společně se Zuzanou Válkovou, bývalou redaktorkou vydavatelství Economia. Fotografie připravil Roman Franc.

S komunikací témat na Instagramu, Facebooku a YouTube pomůže například Lukáš Hejlík, Petr Florián (Pedrogamescz), Mariana Prachařová a další. Influenceři ovšem pojmou kampaň originálně po svém tak, aby se odrážela v jejich běžné agendě a obsahu, který poskytují fanouškům.

Psali jsme
Česko je globálním ekonomickým hráčem, brzdí ho ale neochota riskovat

Aby kampaň oslovila i starší publikum, připravilo velvyslanectví fyzickou výstavu, která poputuje mezi obchodními centry ve vybraných regionech. Součástí výstavy budou již zmíněné rozhovory a regionální příběhy v plném rozsahu nebo replika sochy Svobody.

Za kreativou, tvorbou obsahu, editorským dohledem, výkonnostní části kampaně a celkovou správou projektu stojí agentura Konektor Social. Kontinuální komunikaci vůči médiím a spolupráci s regionálním tiskem obstarává PR.Konektor. Agentura HIVE zajišťuje spolupráci s influencery. Konektor zodpovídá za hmotnou produkci putovní instalace.

Foto: PR.Konektor

Redakce MAM

Další zajímavé čtení