ADison pracuje pro Experis Executive a pro iRobot

18. 11. 2019 20:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Agentura ADison bude rozvíjet image headhuntingové společnosti Experis Executive. A nově také zastupuje v rámci celé PR komunikace dodavatele robotických pomocníků pro domácnost iRobot.

Společnost Experis patřící pod ManpowerGroup si ve výběrovém řízení na PR služby vybral ADison. Komunikace je zaměřena na tuzemské vysoké manažery a bude obsahovat například průzkum na téma leadershipu v ČR.

„Náš komunikační koncept pracuje s myšlenkou Experisu jako partnerem leaderů. Témata tykající se lidských zdrojů a managementu mají podle nás značný potenciál. Jako kanál chceme využívat také LinkedIn a budeme s ním pracovat i při realizaci průzkumu českého leadershipu,“ vysvětluje Tomáš Fridrich, Managing Director agentury ADison.

Vedle sociálních sítí LinkedIn a Facebook se ADison postará také o vztahy s médii. Supervizní dohled a seniorní konzultace zakázky zajistí Petra Kellerová.

„Adison nám navrhl směr, kterým se vydat v rámci budování služby Executive Search. Jejich nápady jsou inovativní a pomáhají naší práci a náš tým posouvat kupředu. V rámci zadání navrhli komplexní řešení, které zahrnuje škálu nástrojů od vztahů s médii přes online inzerci po komunikaci na sociálních sítích,“ komentuje výběr agentury Klára Sedláčková, Senior Executive Consultant společnosti Experis.

Agentura ADison také zastupuje v rámci celé PR komunikace dodavatele robotických pomocníků pro domácnost iRobot.

ADison pro výhradního dodavatele značky, společnost Certus Mercatus, zajišťuje vztahy s médii v oblasti technologií a životního stylu. Jeho úkolem je také zajištění spolupráce s influencery.

„ADison jsme si vybrali na základě jejich dlouholeté expertizy v komunikaci lifestylových témat a klientů. Právě na lifestylová témata se chceme soustředit a budovat na českém trhu povědomí, že uklizená domácnost nemusí znamenat hodiny práce a že se díky robotickým pomocníkům mohou naši zákazníci věnovat více rodině, přátelům a svým koníčkům,“ uvádí ke spolupráci marketingový manažer Pavel Kmínek.

„Značka iRobot je zakladatelem kategorie robotických vysavačů. Má silný komunikační potenciál a zároveň se objevila řada vyzývatelů, s nimiž soupeří. Věřím, že zkušený tým dopomůže iRobotu k žádaným výsledkům,“ říká ředitel a spolumajitel agentury Tomáš Fridrich.

Psali jsme
Grayling bude pracovat pro Hartmann - Rico

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.