Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

ADison pracuje pro Experis Executive a pro iRobot

Redakce MAM18. 11. 201918. 11. 2019

Agentura ADison bude rozvíjet image headhuntingové společnosti Experis Executive. A nově také zastupuje v rámci celé PR komunikace dodavatele robotických pomocníků pro domácnost iRobot.

Společnost Experis patřící pod ManpowerGroup si ve výběrovém řízení na PR služby vybral ADison. Komunikace je zaměřena na tuzemské vysoké manažery a bude obsahovat například průzkum na téma leadershipu v ČR.


„Náš komunikační koncept pracuje s myšlenkou Experisu jako partnerem leaderů. Témata tykající se lidských zdrojů a managementu mají podle nás značný potenciál. Jako kanál chceme využívat také LinkedIn a budeme s ním pracovat i při realizaci průzkumu českého leadershipu,“ vysvětluje Tomáš Fridrich, Managing Director agentury ADison.

Vedle sociálních sítí LinkedIn a Facebook se ADison postará také o vztahy s médii. Supervizní dohled a seniorní konzultace zakázky zajistí Petra Kellerová.

„Adison nám navrhl směr, kterým se vydat v rámci budování služby Executive Search. Jejich nápady jsou inovativní a pomáhají naší práci a náš tým posouvat kupředu. V rámci zadání navrhli komplexní řešení, které zahrnuje škálu nástrojů od vztahů s médii přes online inzerci po komunikaci na sociálních sítích,“ komentuje výběr agentury Klára Sedláčková, Senior Executive Consultant společnosti Experis.

Agentura ADison také zastupuje v rámci celé PR komunikace dodavatele robotických pomocníků pro domácnost iRobot.

ADison pro výhradního dodavatele značky, společnost Certus Mercatus, zajišťuje vztahy s médii v oblasti technologií a životního stylu. Jeho úkolem je také zajištění spolupráce s influencery.

„ADison jsme si vybrali na základě jejich dlouholeté expertizy v komunikaci lifestylových témat a klientů. Právě na lifestylová témata se chceme soustředit a budovat na českém trhu povědomí, že uklizená domácnost nemusí znamenat hodiny práce a že se díky robotickým pomocníkům mohou naši zákazníci věnovat více rodině, přátelům a svým koníčkům,“ uvádí ke spolupráci marketingový manažer Pavel Kmínek.

„Značka iRobot je zakladatelem kategorie robotických vysavačů. Má silný komunikační potenciál a zároveň se objevila řada vyzývatelů, s nimiž soupeří. Věřím, že zkušený tým dopomůže iRobotu k žádaným výsledkům,“ říká ředitel a spolumajitel agentury Tomáš Fridrich.

Psali jsme
Grayling bude pracovat pro Hartmann - Rico

Astronauti spustili digitální kampaň pro Messer Technogas

Starší článek

Obsahová agentura posiluje vizuální tým a analytiku, pražskou pobočku přesunula do centra

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Veletržní události a trendy roku 2019

Podle Martiny Weberové z Adler Czech a Václava Řezáče z PVA Expo Praha
15. 12. 201915. 12. 2019
Marketing

Trendy a data na sociálních sítích podle Socialbakers

Mezi klíčová zjištění Socialbakers’ Q3 Trend Report patří data o investicích do reklamy, social commerce, Influencer marketing a video formáty
12. 12. 201912. 12. 2019
Marketing

P.R.ciny Bohuslava Bohuňka vychází knižně

Po bezmála šesti letech své on-line existence vychází kniha s podtitulem 100 mýtů o PR
12. 12. 201912. 12. 2019
Marketing

“Jak na sítě” vychází jako audiokniha, načetla ji Tereza …

Kniha Elišky Vyhnánkové & Michelle Losekoot měla po 3 týdnech na trhu už 17 tisíc výtisků
12. 12. 201912. 12. 2019
číst předplatit

Lidé v pohybu

Veronika Burešová přebírá vedení H1.cz
Zuzana Bienvenu z Home Creditu přechází řídit komunikaci Mutumutu
Reklama
  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více