WOO má nový web i vizuální identitu

15. 10. 2019 00:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Agentura World of Online, která se specializuje na influencer marketing a správu sociálních sítí, přichází po dvou letech od začátku působení na trhu s novým webem a vizuální identitou.

Změnou prošla celá brand identita, kdy se agentura World of Online proměnila ve WOO jako kratší verze původního názvu. Grafickou proměnu agentury z pražských Nuslí zajistil art director Václav Vanter.

„Spustili jsme nové webové stránky, které odrážejí naši proměnu, kdy se z garážové agošky o 2 lidech stala agentura, která svým klientům vytváří kompletní online prostředí, vede komunikaci v sociálních médiích a spravuje jejich influencerské kampaně. Díky novým webovkám mohou noví klienti i veřejnost lépe poznat naši práci a aktivity,“ popisuje aktuální situaci CEO agentury World of Online, Petr Srna.

Psali jsme
Do WOO přichází nový Head of Social Petr Míka a Art Director Václav Vanter

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.