Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

WOO má nový web i vizuální identitu

Redakce MAM15. 10. 201915. 10. 2019

Agentura World of Online, která se specializuje na influencer marketing a správu sociálních sítí, přichází po dvou letech od začátku působení na trhu s novým webem a vizuální identitou.

Změnou prošla celá brand identita, kdy se agentura World of Online proměnila ve WOO jako kratší verze původního názvu. Grafickou proměnu agentury z pražských Nuslí zajistil art director Václav Vanter.

„Spustili jsme nové webové stránky, které odrážejí naši proměnu, kdy se z garážové agošky o 2 lidech stala agentura, která svým klientům vytváří kompletní online prostředí, vede komunikaci v sociálních médiích a spravuje jejich influencerské kampaně. Díky novým webovkám mohou noví klienti i veřejnost lépe poznat naši práci a aktivity,“ popisuje aktuální situaci CEO agentury World of Online, Petr Srna.

Psali jsme
Do WOO přichází nový Head of Social Petr Míka a Art Director Václav Vanter

Zavřít reklamu

Pavel Cyprich povede zpravodajství Televize Seznam, vystřídal Filipa Horkého

Starší článek

Nikol Štíbrová je novou tváří Zootu

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Žádný „no comment“. Lidé dnes chtějí postoje a činy.

Hrozící zákaz potratů v některých amerických státech ukázal, že s neutrální pozicí už značky nevystačí.
23. 6. 202223. 6. 2022
Marketing

Inspirace je všude kolem nás

Touha objevovat nás definuje, je východiskem pro tvorbu smysluplných a efektivních kampaní, shoduje se „triadí“ tým.
23. 6. 202222. 6. 2022
Marketing

Studie PwC: nejrychleji rostou výnosy gamingu a segmentu virtuální reality

Globální výnosy zábavního průmyslu a médií vyrostly na 2,3 biliony dolarů, přičemž segment virtuální reality vyrostl o 36 procent. Herní průmysl a esport…
23. 6. 202223. 6. 2022
Marketing

Češi si se sponzoringem nejvíce spojují Škodu. S charitou Člověka v tísni

Společnost Incomind zveřejnila výsledky letošního výzkumu „Partnerství a sponzoring v Česku“. Že Češi z potenciálních cílů sponzoringu nejvíce znají…
22. 6. 202222. 6. 2022
Reklama
CĚZ Kuráž 300x250
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Matt Okša řídí marketing Binance pro Českou republiku
Adama Kolesu vystřídal ve vedení Mallpay Richard Kotrlík

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.