Uniqa spustila další kampaň k pojištění domácností

3. 10. 2019 10:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Zpravodajský portál iDnes.cz mediální skupiny Mafra po několika letech nabídne novou podobu. Zjednodušuje strukturu, zvyšuje podíl obsahu a klade větší důraz na moderní formáty. V první fázi prošla změnou domovská stránka a její hlavní části: Zpravodajství a Sport.

Reklama
SDG

Pojišťovna Uniqa připravila na říjen a listopad reklamní kampaň, věnovanou stejně jako na jaře pojištění domů a domácností. Marketing Uniqa sází na mediální mix televize a on-line. Kreativní koncept TV reklamy vytvořila vídeňská Springer & Jacoby, lokální adaptaci provedla agentura FCB Czech.

Reklama upozorňuje na nadstandardní asistenční služby pro bydlení dostupné na telefonu. Znovu ji uvádí batole Max, které se objevilo už v předchozích kampaních. V reklamě si Max zahraje společně se svým tátou, jenž zápasí s pracemi v domácnosti.

Pilířem kampaně budou 4 týdny spotové kampaně na stanicích Prima Group a TV Barrandov během října. Stopáž TV reklamy je 20 sekund. V říjnu a v listopadu poběží i devítitýdenní online část, zaměřená na nativní reklamu, kombinovanou reklamu, bannery, branding a na PPC na Google a Sklik.

Kreativní koncept TV reklamy vytvořila pro koncern Uniqa Insurance Group, jehož je Uniqa pojišťovna součástí, vídeňská Springer & Jacoby, lokální adaptaci provedla agentura FCB Czech. Kreativa online části byla připravena ve spolupráci s FCB Czech. Nákup médií zprostředkoval Mindshare, on-line prostor zajistil Magnas Media.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Zpravodajský portál iDnes.cz mediální skupiny Mafra po několika letech nabídne novou podobu. Zjednodušuje strukturu, zvyšuje podíl obsahu a klade větší důraz na moderní formáty. V první fázi prošla změnou domovská stránka a její hlavní části: Zpravodajství a Sport.