Tesco rozšiřuje rozvoz potravin v jižních Čechách

31. 10. 2019 13:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Od 6. listopadu spouští společnost Tesco v Českých Budějovicích a okolí možnost nákupů potravin online.

Služba umožňuje nákup z domova či přes mobilní aplikaci a nákup je dovezen řidičem až k domovním dveřím ve zvolený den a čas. V nabídce je více než 21 000 produktů za stejné ceny jako v kamenných obchodech.

Z hypermarketu Tesco v Českých Budějovicích budou řidiči zavážet nákupy k více než 225 000 zákazníků v Českých Budějovicích, Krumlově, Třeboni a okolí. „Těší nás, že tento moderní způsob nakupování můžeme nově nabídnout i zákazníkům v jižních Čechách. Máme nejširší pokrytí i nabídku na českém trhu, služba je nyní dostupná až 5 milionům zákazníků v Česku,“ říká Věra Szabó, manažerka internetového prodeje společnosti Tesco.

Jedná se už o druhou lokalitu v krátké době, kde společnost Tesco tuto službu nově nabízí. Od září tohoto roku ji spustila pro více než 300 000 obyvatel z Hané.

Psali jsme
Košík.cz expanduje do dalších měst

Zároveň Tesco rozšiřuje i službu Klikni+Vyzvedni, která umožňuje objednat si nákup a pak si ho v preferovaný čas a den vyzvednout na obchodě. Nově bude dostupná na budějovickém hypermarketu, který patří k dalším 11 obchodům, kde je možné tento způsob nákupu využít.                                                                                              

Ze statistik společnosti Tesco vyplývá, že průměrný nákup potravin českého spotřebitele čítá na 80 položek a váží zhruba 37 kg. V objednávkách patří mezi nejvíce objednávané zboží velkoobjemové položky, jako například nealko nápoje, prací prášky a aviváže, plenky, mouka, krmivo pro zvířata, ale rovněž i čerstvé potraviny, zejména pak mléčné výrobky, ovoce a zelenina. Nákup potravin on-line využívá nejčastěji skupina lidí ve věku 25–45 let, a z většiny (80 %) jde o ženy. Mezi preferované termíny dodání pak patří pátek a víkendové dny, a to buď v dopoledních hodinách, nebo po 16:00 hodině.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.