Nová kampaň Miele ukazuje kuchyň jako fascinující svět

11. 10. 2019 13:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Společnost Miele spustila kampaň s názvem „Generace 7000 – Nová definice dokonalosti/LifeBeyondOrdinary“, která představuje nejnovější řadu spotřebičů generace 7000. V Česku pokračuje spolupráce Miele s šéfkuchařem Zdeňkem Pohlreichem.

Kampaň poukazuje i na 120. výročí založení společnosti Miele a prezentuje ji jako trendsettera v oblasti domácích spotřebičů, technologií a designu. Kuchyňský prostor je zde chápán jako místo stvořené pro zážitky, kde mohou vzniknout fascinující věci. Kampaň kromě TV spotů zahrnuje print, online, sociální sítě, POS a OOH materiály nebo PR aktivity.

V sérii spotů účinkují ambasadoři Miele, osobnosti, kteří tvoří díla v oblasti gastronomie i umění a posouvají nás tak za „hranice všednosti“. Právě propojení světů umění, gastronomie, kreativity a nejmodernějších technologií představují Azuma Makoto ( japonský umělecký aranžér květin), Helena Rizzo (Brazílie, jedna z nevyhlášenějších světových šéfkuchařek; spot: pečicí trouba), Gagan Anand (Thajsko, držitel ocenění za nejlepší asijskou restauraci 2015-2018; spot: trouba Dialog) a Kyle Connaughton (USA, šéfkuchař oceněný 3 michelinskými hvězdami; spot: konvektomat a varná deska). V Česku pokračuje spolupráce Miele s předním šéfkuchařem Zdeňkem Pohlreichem.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.