Nikol Štíbrová je novou tváří Zootu

15. 10. 2019 10:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

V nové kampani online obchodu Zoot se objevuje známá česká influencerka Nikol Štíbrová. Propaguje v ní šaty britské oděvní značky Dorothy Perkins. Kampaň je určena pro český i slovenský trh. Objeví se zejména online, ale také na billboardech či v MHD. Startuje od poloviny října a poběží až do Vánoc.

Nikol Štíbrovou fotil český fotograf Matúš Tóth. Na produkci se podílelo studio Cash Only a interní tým Zootu. Britská značka Dorothy Perkins je podle vyjádření online prodejce na Zootu dlouhodobě nejprodávanější. Kampaň se objeví online a také v outdooru a je určena na předvánoční trh.

„Nikol Štíbrová patří mezi talentované ženy mladé generace. Líbí se nám její nadhled a smysl pro humor. Snažíme se o to, aby naše komunikace byla vtipná, což Nikol umí skvěle, proto k nám dobře zapadá. Svým civilním přístupem je inspirací jak pro mladé, tak starší generace,” přibližuje smysl kampaně Robert Vojáček, který je součástí nového managementu online obchodu.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.