Monitora spouští službu Medialist
Nástroj pro mediální analýzu a real-time monitoring Monitora má usnadnit aktivní cílení firemní komunikace. Nové rozšíření Medialist umožní firmám pracovat s největší databází autorů v ČR i na Slovensku, kterou mohou filtrovat, analyzovat a měřit.
V Medialistu si lze zobrazit profil autora včetně jeho fotografie, sociálních sítí nebo oficiálního novinářského profilu. Služba zachycuje všechny články autora napříč tituly v čase, strojově určuje, čemu se autor v průběhu času věnoval, a kategorizuje výstupy.
Monitora chce novým rozšířením pomoci firmám s aktivní mediální komunikací. „Naší ambicí není jen značky monitorovat, chceme je také pomáhat měřit, analyzovat a nově i budovat. Chceme firmám poskytnout nástroj, který z mediálních dat vytěží maximum pro tvorbu aktivní komunikační strategie,“ doplňuje Tomáš Berger, CEO Monitory.
Díky pokročilé filtraci mohou firmy vyhledávat autory, kteří se věnují konkrétnímu oboru a jsou vhodnou cílovou skupinou mediální komunikace. Stejně tak lze snadno filtrovat autory z jednotlivých odvětví nebo naopak vyfiltrovat ty, kteří nejsou relevantní. Podrobné profily autorů na jednom místě přináší informace o tom, pro jaká média autor nejčastěji píše a jaká témata ho zajímají.
Podobné zprávy

CSR ve firmách je trendem

Svaz obchodu a cestovního ruchu spustil kampaň proti potravinovým kvótám

Philip Morris lidem ukáže interaktivní „laboratoř“
