Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Monitora spouští službu Medialist

Redakce MAM26. 10. 201925. 10. 2019

Nástroj pro mediální analýzu a real-time monitoring Monitora má usnadnit aktivní cílení firemní komunikace. Nové rozšíření Medialist umožní firmám pracovat s největší databází autorů v ČR i na Slovensku, kterou mohou filtrovat, analyzovat a měřit.

V Medialistu si lze zobrazit profil autora včetně jeho fotografie, sociálních sítí nebo oficiálního novinářského profilu. Služba zachycuje všechny články autora napříč tituly v čase, strojově určuje, čemu se autor v průběhu času věnoval, a kategorizuje výstupy.

Monitora chce novým rozšířením pomoci firmám s aktivní mediální komunikací. „Naší ambicí není jen značky monitorovat, chceme je také pomáhat měřit, analyzovat a nově i budovat. Chceme firmám poskytnout nástroj, který z mediálních dat vytěží maximum pro tvorbu aktivní komunikační strategie,“ doplňuje Tomáš Berger, CEO Monitory.

Díky pokročilé filtraci mohou firmy vyhledávat autory, kteří se věnují konkrétnímu oboru a jsou vhodnou cílovou skupinou mediální komunikace. Stejně tak lze snadno filtrovat autory z jednotlivých odvětví nebo naopak vyfiltrovat ty, kteří nejsou relevantní. Podrobné profily autorů na jednom místě přináší informace o tom, pro jaká média autor nejčastěji píše a jaká témata ho zajímají.

Mohlo by vás zajímat
Online nástroj Roletik má pomoci castingovým a produkčním agenturám

×

Zlatá pecka už čtvrt století oceňuje to nejlepší v reklamní tvorbě

Starší článek

Česko je globálním ekonomickým hráčem, brzdí ho ale neochota riskovat

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Unsplash.com / Mert Guller

CSR ve firmách je trendem

Některé firmy v posledních letech kladou zvýšený důraz na aktivity spojené se společenskou odpovědností a dělají dobře. Svědčí o tom výsledky 11. ročníku…
8. 4. 20218. 4. 2021
Marketing

Svaz obchodu a cestovního ruchu spustil kampaň proti potravinovým kvótám

Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR (SOCR) spouští kampaň proti zákonu k povinným kvótám na české potraviny. Úvahy o jejich zavedení se objevují už několik…
8. 4. 20218. 4. 2021
Marketing

Philip Morris lidem ukáže interaktivní „laboratoř“

Před Průmyslovým palácem na pražském Výstavišti otevře 10. dubna společnost v rámci iniciativy Svět bez kouře prostor, v němž porovnává klasické cigarety s…
8. 4. 20218. 4. 2021
Marketing

Běžecká tramvaj NN chce motivovat lidi, aby se jen nevozili

Do pražských ulic bude celý rok vyjíždět speciální běžecká tramvaj NN TramRun, kterou NN pojišťovna a penzijní společnost zahájila svou jarní kampaň na…
8. 4. 20218. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Michal Malysa povede komunikaci společnosti Eurowag
Marketing Packety v regionu střední a východní Evropy řídí Barbora Langer

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více