Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Moneta mění agenturu, Kaspen střídá Havas

Redakce MAM18. 10. 201918. 10. 2019

Novým partnerem pro ATL komunikaci Moneta Money Bank se od prosince letošního roku stane agentura Havas. Nahrazuje tak stávající agenturu Kaspen, se kterou banka spolupracovala poslední dva roky.

Vítěz vzešel z tendru, kterého se na sklonku léta zúčastnilo celkem 6 agentur. „V oblasti nadlinkové komunikace pokračujeme s naším maskotem, kterým je kocour Tomio. Ten se pouze nově posune do role, která bude lépe odpovídat digitálním ambicím banky. Kaspenům děkujeme za dva roky intenzivní spolupráce a těšíme se na práci s novou agenturou,“ uvedl v této souvislosti šéf marketingu Moneta Money Bank Jan Müller. S vítězem tendru banka předpokládá minimálně dvouletou spolupráci.

foto: Moneta Money Bank

Psali jsme
Samsung mění PR agentury, Taktiq nahradí dosavadní Ogilvy

Zavřít reklamu

Mluvčími roku jsou Bálek a Kavka. Nejlepší PR tým má Letiště Praha

Starší článek

Lagardere Travel Retail budou provozovat obchody s doplňkovým sortimentem na pražském letišti

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Everli

Everli získala investici 22 milionů eur od italské společnosti United Ventures

Společnost Everli, přední evropské online tržiště s potravinami, získala další finanční prostředky ve výši přes půl miliardy korun pod vedením nového…
26. 5. 202226. 5. 2022
Marketing

Komerční banka a PRE poměřují síly v Brandmintonu

V prvním díle kreativní soutěže Art Directors Clubu vymýšlejí týmy velkých zadavatelů kampaně na Vodu proti depresím. Komu dáte svůj hlas?
26. 5. 202226. 5. 2022
Marketing

Ukrajince potřebujeme více než oni nás

Jejich příchod je obrovská příležitost, šance položit základ nové, různorodější, tvořivější a odolnější společnosti, píše Jan Binar.
26. 5. 202226. 5. 2022
Marketing

Pepsi po deseti letech končí jako sponzor poločasové show Super Bowlu

Nápojářský gigant Pepsi už nebude sponzorem každoroční poločasové bombastické show během finále Super Bowlu. S ligou amerického fotbalu NFL však podepsal…
26. 5. 202226. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 300x250
Forum Media banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Martina Říhová řídí vedle Active i CMI News
DoDo posiluje vedení, novým CEO pro ČR a SR se stává Ivo Velíšek

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.