Reklamama se oddělila od mediální skupiny S&P

1. 10. 2019 20:10

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Po dvou letech fungování se Reklamama odděluje od mediální skupiny S&P a mění se ve full-servisovou reklamní agenturu. Dlouhodobě spolupracuje například se značkami Kunín, Albert, Delonghi nebo Delmart. Reklamama se kromě mediálních služeb zaměří také na reklamní komunikaci a produkci brand contentu v oblasti food retailu a FMCG.

Mimo strategického, account a kreativního oddělení má agentura také vlastní kuchyňská studia určená pro fotoprodukci, foodstyling nebo natáčení online receptů a televizních spotů. Reklamama spolupracuje se specialisty na foodstyling, bloggery, kuchaři a odborníky komunikace značek z food oblasti, jako je například Bára Nosková Mosorjaková, která byla jednou z účastnic kuchařské televizní soutěže Masterchef. V týmu agentury Reklamama jsou téměř samé ženy, což její ředitelka, Naďa Fidrmucová považuje za jednu ze svých hlavních výhod.

Rozumíme klientům značek z retailu, kde je většina kupní síly z identické cílové skupiny, kterou my samy jsme. Vyznáváme jiný přístup než ve velkých korporátních agenturách, kde jsou řediteli často muži ve středních letech a výsledná komunikace tomu pak odpovídá. Proto bylo jednou z mých vizí vytvořit kvalitní alternativu,” vysvětluje Fidrmucová. 

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.