Mall.cz spouští druhou fázi vánoční kampaně

21. 10. 2019 15:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Mall.cz spustil v pondělí 21. října druhou část své komunikační kampaně „S námi Vánoce v klidu přežijete“. Pod kampaní je podepsáno kreativní studio Yinachi. Televizní spoty natočila v produkci R.U.R. Postproduction režisérka Barbora Novotná.

V první fázi, která začala v polovině září, e-shop Čechům ukazoval, že Vánoce se sice už blíží, ale čím dřív je začnou řešit, tím spíš je přežijí v klidu. V další fázi jako první během této vánoční sezóny odstartoval v Česku a na Slovensku Black Friday, kdy představil prvních dva tisíce akčních produktů se slevami až 80 procent.

Black Friday na Mall.cz

Mall.cz se stejně jako v loňském roce rozhodl spustit Black Friday s výrazným předstihem. Slevová akce u něj trvá několik týdnů. „Třetině Čechů na Vánocích vadí hlavně všudypřítomný stres a obavy, zda se všechno stihne, nákup dárků na poslední chvíli nevyjímaje,“ říká Olda Bajer, CEO skupiny Mall.

Kampaň na Black Friday poběží v České republice a na Slovensku a vyvrcholí na konci listopadu. I v další fázi kampaně Mall.cz účinkuje kapřice Libuška z Karybníku.

Psali jsme
Mall.cz v kampani radí, jak přežít Vánoce v klidu

Pod kampaní je podepsáno kreativní studio Yinachi. Televizní spoty natočila v produkci R.U.R. Postproduction režisérka Barbora Novotná. Voiceover namluvila herečka Jiřina Bohdalová. V televizi jsou vždy nasazeny dva spoty: brandový o délce 30 vteřin a taktický produktový se stopáží 20 vteřin. Spoty mohou diváci vidět na kanálech Prima Group. Kampaň je 360. stupňová a běží v televizi, tisku, outdooru, na internetu a sociálních sítích a doplnila ji komunikace na více než 500 výdejních místech a Mall Shopech.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.