Exkluzivně: Kampaň k přechodu na DVB-T2 za deset milionů

10. 10. 2019 17:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Ministerstvo průmyslu a obchodu upřesnilo náklady na státní informační kampaň, která občany upozorní na blížící se konec pozemního televizního vysílání ve formátu DVB-T.

Komunikační aktivity související se zaváděním nového standardu DVB-T2 představilo ministerstvo na tiskové konferenci začátkem října. Součástí kampaně jsou rozhlasové a televizní spoty, v nichž hlavní roli ztvárnil herec Otakar Brousek ml. a pro ministerstvo je připravila agentura Frmol. Jejich dvouminutovou verzi odvysílá Česká televize, o nasazení na komerčních stanicích a případném zkrácení stopáže zadavatel jedná.

Agentura Taktiq Communications pak vytvořila web TelevizeZdarma.cz s konkrétními termíny vypnutí jednotlivých lokalit. Počítá se i s výjezdy do krajských měst, roadshow by měla být primárně určena pro starosty. 

Přesné náklady na informační kampaň pak ministerstvo vyčíslilo na 9,2 milionu korun. Některé části kampaně už proběhly v letošním roce, už v březnu byla realizována první vlna průzkumu ohledně informovanosti obyvatel v dotčených oblastech. V září pak byl natočen zmíněný televizní spot, jehož výroba stála 275 tisíc korun.

Nejdražší položkou jsou náklady na reklamní čas v televizi a rozhlasu, na každý mediatyp si ministerstvo vyčlenilo necelé čtyři miliony korun. Chystaná direct marketingová pak spolkne šest set tisíc korun. Za chystané semináře v krajských městech pak ministerstvo zaplatí tři sta tisíc korun.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.