Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Eurosport bude spolupracovat s Twitterem na sdílení obsahu z LOH v Tokiu

Redakce MAM16. 10. 201916. 10. 2019

Twitter umocní digitální pokrytí Olympijských her společnosti Eurosport na 16 evropských trzích včetně České republiky

Eurosport nabídne inzerentům příležitosti pro sponzoring v rámci olympijského obsahu na Twitteru. Dohoda je výsledkem závazku společnosti Eurosport přinášet zákazníkům digitální obsah z olympijských her na co nejvíce obrazovkách.

Discovery a Eurosport, evropské domovské stanice olympijských her, informovaly o rozsáhlé spolupráci na zveřejňování obsahu a prodeji reklamy se společností Twitter v úterý 15. října.

Discovery a Eurosport také nabídnou vybraným partnerům Olympijského výboru marketingová řešení obsahu, takže budou moci spolu s olympijskými hrami propagovat své globální značky v Evropě. Twitter inzerentům poskytne i další možnosti, jak se spojit s olympijským vysíláním Eurosportu. Veškerý obsah bude podpořen oficiálním twitterovým účtem Eurosportu, nabízeným k prodeji jako in-stream sponzoring na Twitteru společnostmi Discovery, Eurosport a Twitter. 

Psali jsme
Twitter zamítne reklamy od mediálních uskupení kontrolovaných státem

Tato obsahová spolupráce Eurosportu a Twitteru má umožnit propojení na Twitteru aktivních diváků ze všech klíčových evropských trhů se světovými sportovci včetně místních olympijských nadějí s pořadatelským městem a významnými momenty her. Prostřednictvím svých twitterových kanálů chce Eurosport oslovit svým digitálním vysíláním z Tokia v roce 2020 nové publikum a propojit ho s webem Eurosport.com a s aplikací Eurosport, což jsou platformy, kde mohou evropští diváci sledovat olympiádu se všemi 3500 hodinami a 321 zlatými momenty živě v 4k ultra-vysokém rozlišení. 

Paul Rehrig, General Manager, společnost Eurosport Digital, říká: „Jsme nesmírně šťastní, že můžeme spolupracovat se společností Twitter a sdílet tak vítězné momenty z Olympijských her s ještě více lidmi v Evropě. Twitter je jako přední platforma pro sdílení živého obsahu a komunikaci ideálním místem k širokému pokrytí vysílání Olympijských her v Tokiu v roce 2020 společností Eurosport.“

  • Paul Rehrig
  • Kay Madati

„Lidé na Twitter chodí objevovat a diskutovat o tom, co se právě děje, a olympijské hry budou největší sportovní událostí roku 2020,” řekl Kay Madati, Global Vice President a Head of Content Partnerships společnosti Twitter.

Mike Rich, Head of Sports Marketing Solutions společnosti Discovery doplňuje: „Tato spolupráce nabízí značkám obrovskou příležitost propojení s největší světovou událostí a obrovským, mimořádně angažovaným publikem na Twitteru v době, kdy se pozornost celého světa bude upírat na Tokio 2020. Tokio 2020 nabízí nesrovnatelnou příležitost coby první letní olympijské hry, kde značky mohou spolupracovat s jediným partnerem, aby zaujaly zákazníky po celé Evropě.“

Zavřít reklamu

Petr Dvořák vystoupí na Forum Media

Starší článek

Kampaň Nescafé poukazuje na udržitelnost pěstování kávy

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

eBay koupil NFT tržiště a cílí na digitální sběratelství

Portál eBay koupil tržiště s nezaměnitelnými tokeny (NFT) KnownOrigin ve snaze rozšířit svůj inventář sběratelských předmětů do virtuální říše.
30. 6. 202230. 6. 2022
Marketing

Pinterest chce už konečně pořádně vydělávat

Společnost Pinterest v úterý oznámila, že stávající CEO Ben Silbermann odchází a jeho funkce se ujímá Bill Ready, který má rozsáhlé zkušenosti z e-commerce.
30. 6. 202230. 6. 2022
Lidé

Kiwi.com sestavilo in-house kreativní tým, vede ho Wechsler z DDB

Tým bude vytvářet brandovou strategii i ATL kampaně. Christopha Wechslera doplňují Jiří Kirchner z DDB, Lucie Vestfálová z Made by Vaculik a Martin Gluvňa.
29. 6. 202229. 6. 2022
Marketing

PR klub zavádí institucionální členství

Pravidelné shromáždění PR klubu potvrdilo složení výkonného výboru a schválilo nové typy členství i možnosti benefitů.
29. 6. 202229. 6. 2022
Reklama
CĚZ Kuráž 300x250
Etnetera motion banner

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Generální ředitel ČT Petr Dvořák obhájil post viceprezidenta Evropské vysílací unie
Ondřej Cikán je novým ředitelem Rock rádia

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.