Značky Coca-Cola a Diesel letos na podzim spojily své síly, aby vytvořily The (Re)Collection; capsule kolekci z recyklovaných materiálů. Cílem spolupráce je zvýšení povědomí o významu recyklace.
Kolekce pracuje s recyklovanými materiály, jakými jsou recyklovaný PET z plastových lahví nebo recyklovaná bavlna, a vytváří z nich kreace ve stylu Diesel Casualwear v kombinaci s prvky brandingu značky Coca-Cola. Všechny originální kousky této kolekce jsou tvořeny vlákny vyrobenými z použitého plastu.
Diesel x Coca-Cola: The (Re)Collection byla představena koncem září v rámci pařížského Fashion weeku, aby předala poselství recyklace. Pařížští módní nadšenci tak jako první měli možnost obléknout se stylově do kolekce obsahující recyklované materiály. Ti čeští se mohou s kolekcí seznámit od 23. října v prodejně Diesel v Pařížské ulici v Praze.
The (Re)Collection esteticky kombinuje elementy Diesel Casualwear s logem Coca-Cola a nabízí dvanáct základních kousků, které mají přesah do všech ročních období.
Kateřina Eliášová, mluvčí společnosti Coca-Cola, komentovala: „Projekt je součástí naší strategie World Without Waste, která usiluje o řešení globálního problému odpadu z obalových materiálů a snaží se najít řešení v oblasti designu obalů, podpory recyklace a prostřednictvím partnerství, jako je právě toto. Do roku 2025 se Coca-Cola zavázala pomáhat se sběrem odpadu v množství odpovídajícím 75 % množství obalových materiálů z celkové produkce společnosti.“
Renzo Rosso, zakladatel společnosti Diesel, dodává: „The (Re)Collection je spoluprací dvou autentických a ikonických značek, které se zavázaly k zodpovědnému podnikání. Inspirováni naší vizí budoucnosti, spolupracujeme s Coca-Colou na objevování nových metod výroby tkanin a zároveň se stavíme před nelehký úkol začlenění recyklovaných materiálů do našich kolekcí.“