Coca-Cola s Dieslem představují kolekci z recyklovaných materiálů

25. 10. 2019 12:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Ležák Gambrinus 12 se představuje s kampaní „Zralci na chmelu“

Ze stínu desítky vystupuje ležák Gambrinusu s kampaní od agentury McCann Prague a spoty od Boogie Films.

Jak Kofola sedm let ladila novou identitu? Čtěte v MAM 12/2024.

Značky Coca-Cola a Diesel letos na podzim spojily své síly, aby vytvořily The (Re)Collection; capsule kolekci z recyklovaných materiálů. Cílem spolupráce je zvýšení povědomí o významu recyklace.

Kolekce pracuje s recyklovanými materiály, jakými jsou recyklovaný PET z plastových lahví nebo recyklovaná bavlna, a vytváří z nich kreace ve stylu Diesel Casualwear v kombinaci s prvky brandingu značky Coca-Cola. Všechny originální kousky této kolekce jsou tvořeny vlákny vyrobenými z použitého plastu.

Diesel x Coca-Cola: The (Re)Collection byla představena koncem září v rámci pařížského Fashion weeku, aby předala poselství recyklace. Pařížští módní nadšenci tak jako první měli možnost obléknout se stylově do kolekce obsahující recyklované materiály. Ti čeští se mohou s kolekcí seznámit od 23. října v prodejně Diesel v Pařížské ulici v Praze.

The (Re)Collection esteticky kombinuje elementy Diesel Casualwear s logem Coca-Cola a nabízí dvanáct základních kousků, které mají přesah do všech ročních období.

Kateřina Eliášová, mluvčí společnosti Coca-Cola, komentovala: „Projekt je součástí naší strategie World Without Waste, která usiluje o řešení globálního problému odpadu z obalových materiálů a snaží se najít řešení v oblasti designu obalů, podpory recyklace a prostřednictvím partnerství, jako je právě toto. Do roku 2025 se Coca-Cola zavázala pomáhat se sběrem odpadu v množství odpovídajícím 75 % množství obalových materiálů z celkové produkce společnosti.“

Renzo Rosso, zakladatel společnosti Diesel, dodává: „The (Re)Collection je spoluprací dvou autentických a ikonických značek, které se zavázaly k zodpovědnému podnikání. Inspirováni naší vizí budoucnosti, spolupracujeme s Coca-Colou na objevování nových metod výroby tkanin a zároveň se stavíme před nelehký úkol začlenění recyklovaných materiálů do našich kolekcí.“

Mohlo by vás zajímat
Zalando představuje nové směřování své značky „Free to be“

Jak Kofola sedm let ladila novou identitu? Čtěte v MAM 12/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení