Česká Toyota vydává vlastní magazín Life

24. 10. 2019 10:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

TV Nova je průkopníkem nových trendů

TV Nova mění přístup k audiovizuální produkci. Zelené natáčení se stává standardem přinášejícím ekologické inovace.

Reklama
SDG

České zastoupení automobilky Toyota vydává vlastní magazín Life zaměřený na životní styl, sport, cestování nebo nové technologie. V říjnu vyšlo druhé číslo s nákladem 7000 kusů o rozsahu 60 stran. Vychází čtvrtletně, je zdarma a distribuci zajišťuje sama automobilka.

Toyota Life je určen široké veřejnosti, stávajícím i potenciálním zákazníkům nebo zaměstnancům firmy či partnerům. Desítky výtisků putují také do vybraných redakcí českých médií. Magazín má sloužit také jako informační zdroj o aktivitách a zaměření Toyoty.

Obsah časopisu je původní a lokální, texty i fotky pochází přímo z dílny české Toyoty a jejích externích spolupracovníků. Na jeho přípravě Toyota nespolupracuje s žádnou velkou agenturou, stejně tak je tomu i ve většině ostatních mediálních a aktivit.

„Toyota už není jen automobilkou, ale také firmou vyrábějící zajímavý originální obsah z českého prostředí spojený s podporou místních projektů. Prostřednictvím magazínu ukazujeme svět Toyoty a vše, co k tomu patří. Tváře a příběhy našich ambasadorů z řad sportovců, partnerské akce s olympijským nebo paralympijským výborem, ale také novinky z automobilového průmyslu,“ říká PR manažerka Toyota Česká republika Jitka Jechová.

„To vše se snažíme předat zajímavou a srozumitelnou formou, aby časopis nebyl určen jen odborníkům a fanouškům aut,“ dodává.

Mezi zahraniční témata magazínu patří například úspěchy a příběhy týmu Toyota Gazoo Racing, který soutěží v rámci World Rally Championship, nebo ekologická vozítka, která budou sloužit atletům i návštěvníkům nadcházejících olympijských a paralympijských her v Tokiu.

Většina materiálů ale pochází z tuzemska, jako například cestopisný seriál Počesku ukazující atraktivní, ale často méně známá zákoutí ČR, nebo reportáže ze Safari Parku ve Dvoře Králové, jehož je Toyota novým partnerem.

Psali
WOO má nový web i vizuální identitu

Na titulní straně prvního čísla magazínu byla limitovaná letní edice modelu C-HR v limetkové barvě, na obálce druhého čísla je nejrychlejší česká plavkyně Barbora Seemanová. Toyota je totiž od minulého roku partnerem Českého olympijského i paralympijského výboru, a právě s tvářemi českého sportu připravuje lokální komunikační kampaně pro média a sociální sítě.

S automobilkou dlouhodobě spolupracuje také snowboardcrossařka Eva Samková i celý snowboardcrossový tým. Dalšími tvářemi značky jsou také beachvolejbalistky Markéta Sluková a Bára Hermannová, rychlostní kanoista Martin Fuksa, skateboardista Maxim Habanec a moderní pětibojař David Svoboda s bratrem Tomášem, který se věnuje triatlonu. Toyota je rovněž partnerem běžeckého seriálu Run Tour.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Vítězné konfety se po roce opět snášejí na hlavy zástupců McCann Prague. Ti podruhé za sebou ovládli hlavní kategorii soutěže Agentura roku a celkem si ze slavnostního večera odnášejí šest trofejí. Nezávislou agenturou je Boomerang Communication, Nejlepším marketérem Kateřina Harris z řetězce Albert.

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.