Foto: wikipedia

Walmart přestane prodávat pistole a některé typy střeliva

14. 9. 2019 13:09

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Zbývající inventář zaměřený na lovce a sportovní střelce si však ponechá

Po „dlouhém přemýšlení“ oznámil generální ředitel Walmartu Doug McMillon, že řetězec přestane prodávat munici pro střelné zbraně s krátkou hlavní a některé útočné pušky a ukončí prodej střelných zbraní s krátkou hlavní na Aljašce, tedy jediném státě, kde byl tento „sortiment“ v rámci Walmartu k dispozici. Dojde k tomu, až se vyprodají současné zásoby. O novince informoval časopis AdWeek.

Psali jsme:
Jak se staví Češi k eticky problematickému sponzoringu?

V důsledku toho se podle McMillona sníží podíl Walmartu na trhu s municí z 20 procent na 6 až 9 procent. Zpráva přišla asi měsíc po dvou střelbách v obchodech Walmartu v Mississippi a v El Pasu v Texasu, stejně jako po hromadné střelbě v Ohiu a jen několik dní po další hromadné střelbě ve městě Odessa v Texasu.

Prodejce však bude i nadále plnit „potřeby milovníků lovecké a sportovní střelby,“ napsal McMillon tím, že bude prodávat lovecké pušky a brokovnice s dlouhými hlavněmi, příslušenství a „hodně střeliva, které tito fanoušci do střelby vyžadují“.

McMillon ještě dodal: „Víme, že tato rozhodnutí budou pro některé z našich zákazníků nepříjemná a doufáme, že jim porozumí.“ Ještěže prodejci u nás podobné starosti řešit nemusí.

Foto: wikipedia

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.