Foto: Seen Media

SeenMedia mění korporátní identitu

30. 9. 2019 12:09

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Komunikační agentura SeenMedia, bývalé novinářky a rozhlasové reportérky Zlaty Biedermannové, letos slaví patnáct let. Jako dárek si nadělila změnu vizuálů, kterou pro ně připravilo kreativní studio La Taupe.

„Veronika Honsová z La Taupe dokázala grafikům přenést veškeré mé prosby, požadavky a výmysly. La Taupe pro nás vyrobil nové logo, web, vizitky a veškeré materiály. Vše doplnily fotografie fotografky Stephanie Kristl, se kterou spolupracujeme řadu let a která pro nás a naše klienty fotí snímky, které mají příběh a duši stejně tak, jako to, co děláme my,“ říká Zlata Biedermannová.

Komunikační agentura SeenMedia zastupuje převážně české firmy jako jsou Bohemia Healing Marienbad Waters, která stáčí léčivé vody jako Bílinská kyselka či Zaječická hořká voda a nově vyrábí energetické a iontové nápoje Head. Daňovou a účetní kancelář Connect Economic Group, nakladatelský Dům Grada, nakladatelství Metafora, mezinárodní hudební festival Bach for All, fyzioterapeutickou kliniku Spinezio či herečku Dominiku Býmovou.

Mohlo by vás zajímat:
Vkontextu vytvořili novou vizuální identitu pro společnost Contera

„Naším novým klientem je síť Alzheimercenter v České republice. Zapadá do konceptu klientů, které zastupujeme a kterým tvoříme mediální komunikaci na klíč,“ doplňuje Biedermannová. Společně s kolegyní, novinářkou Juditou Matyášovou, také pořádá workshopy s názvem „Proč o vás novináři nepíšou aneb jak na kvalitní PR?“.

Foto: Seen Media

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.