Foto: Skechers

Obuvní značka Skechers otevřela svůj první outletový obchod v Čechách

13. 9. 2019 14:09

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Společnost Skechers, která vznikla v roce 1992 v Kalifornii, otevřela 7. září nový obchod ve štěrboholském outletovém centru Fashion Arena Prague Outlet. V Praze se jedná o druhý obchod této obuvní značky, současně jde o první outletový v Čechách.

„Se značkou jsme začali vyjednávat zhruba před rokem. Přáli jsme si do našeho centra přivést značku, která našim zákazníkům chyběla. Ano, v centru máme světové leadery se sportovním zbožím, někteří zákazníci ale volali po specializovaných sportovních značkách, zaměřených pouze na obuv,“ doplňuje ke vstupu značky do centra Veronika Tebichová, ředitelka pronájmů Fashion Arena Prague Outlet.

Nepřehlédněte:
Obuvní značka Skechers otevřela svůj první outletový obchod v Čechách

Skechers za svou silnou stránku považují vlastní vývoj materiálů. „Našim zlomovým modelem byly Shape Ups – typicky zaoblená podešev a kinetické jádro podporující zdravou chůzi vyvolalo mezi zákazníky velký ohlas a naše značka začala velice rychle posilovat. Dnešní modely se původní technologií inspirují, neustále ji zdokonalují a přispívají tak k většímu pohodlí při sportování a každodenním nošení,“ vrací se do historie Tomáš Megis, Retail manager značky Skechers.

Foto: Skechers

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.