Foto: Lidl

Obaly výrobků Lidlu navrhly děti

12. 9. 2019 11:09

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

V soutěži Namaluj, co ti chutná děti navrhly novou podobu obalů výrobků Lidl. Dětské obrázky ozdobily mrkev, lososa, špagety i šunku od kosti. Produkty teď Lidl nabízí ve svých prodejnách.

Do soutěže se zapojily děti od 6 do 11 let, které namalovaly více než sedm a půl tisíce obrázků potravin. Víkendový pobyt v aquaparku nakonec získalo 10 umělkyň a umělců, speciální cenu si vysloužil obrázek pasoucího se koně, který byl předlohou pro nový obal ovesných vloček.

Hodnocení obrázků si vzala na starosti odborná porota složená z herce, scénáristy a výtvarníka Michala Nesvadby, ilustrátorky Lucie Seifertové, trenéra běhu a zdravého životního stylu Miloše Škorpila a zástupců společnosti Lidl. „Porota měla hodně těžký úkol, protože musela vybírat z několika tisíc obrázků, za které všem moc děkujeme. Výběr se jim ale povedl na jedničku. Nové obaly jsou díky dětským obrázkům pestřejší a hravější a věříme, že je ocení i naši zákazníci,“ popisuje mluvčí společnosti Lidl Zuzana Holá.

Foto: Lidl

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.