Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Nová aplikace pro pejskaře má ještě letos dosáhnout 100 tisíc uživatelů

Redakce MAM16. 9. 201916. 9. 2019

Nová mobilní platforma Fiddo si klade za cíl propojit tuzemskou komunitu pejskařů. Aplikaci lze zdarma stáhnout jak pro iOS, tak Android.

V Česku je v segmentu „pet care“ roční obrat zhruba 12 miliard korun a toto číslo rok od roku roste. A právě na tento trh cílí i nový český startup Fiddo. Aplikace pro širokou veřejnost funguje od začátku září.


Sociální síť pro psy

Fiddo funguje jako sociální síť nabízející řadu funkcí typu společného pátrání po ztracených psech, speciální seznamky pro psy i jejich páníčky či plánovaného nahrávání zvířecích zdravotních karet. V tuto chvíli se soustřeďuje na nabíraní co nejvíce aktivních uživatelů.

„Zjednodušeně řečeno – budeme mít funkce sociální sítě pro psy. V první fázi našeho projektu nabízíme našim uživatelům možnost reálně se podílet na rozvoji aplikace, navrhovat, co zlepšit. Navíc všechny tyto připomínky či obsah mohou být součástí charity, která je rovněž velmi důležitou součástí naší aplikace,“ vysvětluje David Navrátil, zakladatel aplikace Fiddo.

Umělá inteligence pro psy

Aplikace Fiddo od začátku pracuje s umělou inteligencí. Ta dokáže určit, v jakém okruhu by se mohl pes pohybovat v době od nahlášení ztráty.

A podle toho pak posílá uživatelům informace o pohřešovaných psech. Nejdříve těm, kteří se pohybují nejblíže, a pak se okruh zvětšuje podle toho, kam by měl pes teoreticky šanci doběhnout.

Aplikace také poskytuje mapové podklady pro zaznamenávání vycházek či výběhů se psem. „Součástí mapových podkladů jsou i „body zájmu“, které umožní uživatelům vyhledávat například veterinární stanice, pytlíky pro psy, prodejny psího zboží, „dog friendly“ restaurace nebo ubytování,“ vysvětluje David Navrátil.

Nepřehlédněte:
BlueGhost přebral Google a vytipoval z něj to nejzajímavější

Nejbližší plány? Až 100 tisíc uživatelů

Aplikaci si týden po spuštění stáhlo přes tisíc lidí a cílem je ještě letos dosáhnout 50 až 100 tisíc uživatelů. Při dosáhnutí počtu sto tisíc uživatelů se plánuje rozšíření služeb typu nakupování produktů či dalších služeb souvisejících s čtyřnohými přáteli.

„Chceme postupně vytvořit místo pro všechny milovníky psů, kteří zde naleznou cokoli, co budou potřebovat. A to nejen psí pamlsky či obojky, ale rovněž lékařské a další služby. Škála je obrovská. A hodně bude záležet právě na názorech samotných uživatelů,“ dodává David Navrátil.

Foto: David Navrátil

Milionové tenisky

Starší článek

Nová kampaň ING: Posílejte si peníze do budoucnosti

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Trendy a data na sociálních sítích podle Socialbakers

Mezi klíčová zjištění Socialbakers’ Q3 Trend Report patří data o investicích do reklamy, social commerce, Influencer marketing a video formáty
12. 12. 201912. 12. 2019
Marketing

P.R.ciny Bohuslava Bohuňka vychází knižně

Po bezmála šesti letech své on-line existence vychází kniha s podtitulem 100 mýtů o PR
12. 12. 201912. 12. 2019
Marketing

“Jak na sítě” vychází jako audiokniha, načetla ji Tereza …

Kniha Elišky Vyhnánkové & Michelle Losekoot měla po 3 týdnech na trhu už 17 tisíc výtisků
12. 12. 201912. 12. 2019
Marketing

Baset s Noskem natočili spoty pro Aligatora

Režisér Pavel Nosek a kameraman Jan Baset Střítežský ze společnosti Punkfilm natočili reklamní spoty pro značku mobilních telefonů
11. 12. 201912. 12. 2019
číst předplatit

Lidé v pohybu

Veronika Burešová přebírá vedení H1.cz
Zuzana Bienvenu z Home Creditu přechází řídit komunikaci Mutumutu
Reklama
  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více