Foto: David Navrátil

Nová aplikace pro pejskaře má ještě letos dosáhnout 100 tisíc uživatelů

16. 9. 2019 13:09

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Nová mobilní platforma Fiddo si klade za cíl propojit tuzemskou komunitu pejskařů. Aplikaci lze zdarma stáhnout jak pro iOS, tak Android.

V Česku je v segmentu „pet care“ roční obrat zhruba 12 miliard korun a toto číslo rok od roku roste. A právě na tento trh cílí i nový český startup Fiddo. Aplikace pro širokou veřejnost funguje od začátku září.

Sociální síť pro psy

Fiddo funguje jako sociální síť nabízející řadu funkcí typu společného pátrání po ztracených psech, speciální seznamky pro psy i jejich páníčky či plánovaného nahrávání zvířecích zdravotních karet. V tuto chvíli se soustřeďuje na nabíraní co nejvíce aktivních uživatelů.

„Zjednodušeně řečeno – budeme mít funkce sociální sítě pro psy. V první fázi našeho projektu nabízíme našim uživatelům možnost reálně se podílet na rozvoji aplikace, navrhovat, co zlepšit. Navíc všechny tyto připomínky či obsah mohou být součástí charity, která je rovněž velmi důležitou součástí naší aplikace,“ vysvětluje David Navrátil, zakladatel aplikace Fiddo.

Umělá inteligence pro psy

Aplikace Fiddo od začátku pracuje s umělou inteligencí. Ta dokáže určit, v jakém okruhu by se mohl pes pohybovat v době od nahlášení ztráty.

A podle toho pak posílá uživatelům informace o pohřešovaných psech. Nejdříve těm, kteří se pohybují nejblíže, a pak se okruh zvětšuje podle toho, kam by měl pes teoreticky šanci doběhnout.

Aplikace také poskytuje mapové podklady pro zaznamenávání vycházek či výběhů se psem. „Součástí mapových podkladů jsou i „body zájmu“, které umožní uživatelům vyhledávat například veterinární stanice, pytlíky pro psy, prodejny psího zboží, „dog friendly“ restaurace nebo ubytování,“ vysvětluje David Navrátil.

Nepřehlédněte:
BlueGhost přebral Google a vytipoval z něj to nejzajímavější

Nejbližší plány? Až 100 tisíc uživatelů

Aplikaci si týden po spuštění stáhlo přes tisíc lidí a cílem je ještě letos dosáhnout 50 až 100 tisíc uživatelů. Při dosáhnutí počtu sto tisíc uživatelů se plánuje rozšíření služeb typu nakupování produktů či dalších služeb souvisejících s čtyřnohými přáteli.

„Chceme postupně vytvořit místo pro všechny milovníky psů, kteří zde naleznou cokoli, co budou potřebovat. A to nejen psí pamlsky či obojky, ale rovněž lékařské a další služby. Škála je obrovská. A hodně bude záležet právě na názorech samotných uživatelů,“ dodává David Navrátil.

Foto: David Navrátil

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.