Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Košík.cz
Marketing

Košík.cz expanduje do dalších měst

Redakce MAM11. 9. 201911. 9. 2019

Podle Tomáše Jeřábka, CEO Košík.cz je Mladá Boleslav první oblastí v rámci rozšiřování služby do nových lokalit pomocí takzvaného precizního modelu. Do konce roku by se měl Košík objevit ještě v dalších městech a obcích.

E-shop s potravinami Košík.cz roste a chystá expanzi do nových regionů. Nově začíná obsluhovat Mladou Boleslav a přilehlé Kosmonosy, červené dodávky zde budou rozvážet nákupy v den objednání asi pro 20 000 domácností. Nový region se stává první v řadě plánovaného rozšiřování závozových oblastí pomocí nového modelu expanze.

Mladá Boleslav se stane zastávkou na liberecké trase, kam Košík rozváží už několik let. Zákazníci Košíku si budou moci objednat doručení mezi 7 a 21 hodinou, doprava u nákupů do 1200 korun je zpoplatněna částkou 29 nebo 39 korun podle termínu, nad 1200 korun je pak stejně jako ve zbytku závozových oblastí zcela zdarma. Objednávky, které budou přijaté dopoledne, plánuje Košík dovézt ještě ten samý den v horizontu 3 hodin, odpolední pak doručí následující den.

K zákazníkům na Mladoboleslavsku se skrze Košík přiblíží celá řada premiových marketů, jejichž výrobků má e-shop v portfoliu již osm set. Objednávat si budou moci potraviny z britského Icelandu, italského Winefoodu nebo výběrového marketu Delmart. Dostupná jim bude také nejširší nabídka ekodrogerie, vegetariánská sekce Svět veggie nebo produkty ze sekce Budoucnost bez obalu.

Podle Tomáše Jeřábka, CEO Košík.cz je Mladá Boleslav první oblastí v rámci rozšiřování služby do nových lokalit pomocí takzvaného precizního modelu. Do konce roku by se měl Košík objevit ještě v dalších městech a obcích.

Psali jsme:
Aleš Pitro se stal CEO módního eshopu Bibloo, Petr Liesner zůstává spoluvlastníkem

„V rámci precizace počítáme s dalšími lokalitami, minimálně jedna by měla přijít v krátkodobém horizontu. Díky synergiím s naší B2B službou Profi Košík se nám navíc vyplácí zaměřovat se i na oblasti, které mají sice menší počet domácností, ale velké množství firemních provozů nebo gastronomických zařízení, jako jsou restaurace, jídelny nebo kavárny,“ uvádí Tomáš Jeřábek, CEO Košík.cz. „Nový přístup v plánování, do kterého zapojujeme i samosprávy, by nám měl do budoucna umožnit cíleně otevírat lokality již od rozsahu jednoho katastru.”

E-shop s potravinami, drogerií a potřebami pro domácnost Košík.cz je nyní k dispozici pro zákazníky v Praze a středočeských městech, na Plzeňsku, Liberecku, Ústecku, v Hradci Králové a na Pardubicku, ale také v okolí Teplic, Mostu a Chomutova.

Zavřít reklamu

Agentury Brainz mění strukturu

Starší článek

Apple TV+ odstartuje s exkluzivními tituly

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Mohou značky růst i v dobách inflace?

Česká republika zažívá nejvyšší inflaci od roku 1993. Lidé mají hlouběji do kapsy a značky jsou už poněkolikáté za posledních dvacet let v extrémně těžké…
11. 8. 202211. 8. 2022
Marketing

Koncept Bernard Pubu slaví deset let, pivovar otevře nové bary v Litvínově a Vyškově

První Bernard Pub otevřel před deseti lety v Jeseniově ulici v Praze. Síť franšízových podniků se od té doby postupně rozšiřuje, aktuálně jich je otevřeno…
5. 8. 20224. 8. 2022
Marketing

Správná edukace je v kryptu zásadní, říká Jan Kočenda z Trezoru

Poptávka značně narostla, Češi patří mezi krypto nadšence, říká šéf marketingu českého výrobce světoznámé hardwarové peněženky Trezor Jan Kočenda.
5. 8. 20225. 8. 2022
Marketing

ČEZ zpřístupňuje VR prohlídku Temelína celému světu

Jaderná elektrárna Temelín spustila už loni ve svém Infocentru prohlídku ve virtuální realitě ReakTour, která si rychle získala velkou popularitu. Nyní je…
5. 8. 20225. 8. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Novým CEO MultiSport Benefit je Miroslav Rech
Romana Jourdren vede obchod společnosti Orkla Foods

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.