
Keith Weed se stal členem představenstva WPP
Někdejší marketingový ředitel Unileveru, který je stále považován za nejvlivnějšího marketéra světa, se stává členem představenstva největšího komunikačního holdingu WPP.
Keith Weed se stává počátkem listopadu členem boardu WPP jako non-executive director. „Keith je jedním z nejvlivnějších a nejúspěšnějších marketérů světa. Disponuje hlubokými znalostmi oboru, který se díky rozvoji nových technologií neustále mění. Jsme velmi potěšeni, že jej můžeme přivítat ve vedení naší společnosti,“ řekl k tomu chairman WPP Roberto Quarta.
V čele Unileveru, druhého největšího globálního zadavatele reklamy, stál posledních devět let, ve firmě strávil celkově 35 let. Letos v květnu odešel do důchodu. Magazín Forbes jej označil za nejvlivnějšího marketéra světa v letech 2017, 2018 a 2019. Také Světová federace reklamních zadavatelů (WFA) mu tento titul udělila v roce 2017. Odborný magazín The Drum jej v roce 2018 uvedl do „Marketingové haly slávy“.
Nadále je prezidentem profesní reklamní organizace ve Velké Británii a je aktivní v řadě dalších organizací.
O nejvlivnějších marketérech světa jsme psali také v MAMu č. 35.
Podobné zprávy

Trendy a data na sociálních sítích podle Socialbakers

P.R.ciny Bohuslava Bohuňka vychází knižně
“Jak na sítě” vychází jako audiokniha, načetla ji Tereza …
