Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Keith Weed se stal členem představenstva WPP

Lucie Vaníčková19. 9. 201919. 9. 2019

Někdejší marketingový ředitel Unileveru, který je stále považován za nejvlivnějšího marketéra světa, se stává členem představenstva největšího komunikačního holdingu WPP.

Keith Weed se stává počátkem listopadu členem boardu WPP jako non-executive director. „Keith je jedním z nejvlivnějších a nejúspěšnějších marketérů světa. Disponuje hlubokými znalostmi oboru, který se díky rozvoji nových technologií neustále mění. Jsme velmi potěšeni, že jej můžeme přivítat ve vedení naší společnosti,“ řekl k tomu chairman WPP Roberto Quarta.


Nepřehlédněte:
Inovativní The Economist

V čele Unileveru, druhého největšího globálního zadavatele reklamy, stál posledních devět let, ve firmě strávil celkově 35 let. Letos v květnu odešel do důchodu. Magazín Forbes jej označil za nejvlivnějšího marketéra světa v letech 2017, 2018 a 2019. Také Světová federace reklamních zadavatelů (WFA) mu tento titul udělila v roce 2017. Odborný magazín The Drum jej v roce 2018 uvedl do „Marketingové haly slávy“.

Nadále je prezidentem profesní reklamní organizace ve Velké Británii a je aktivní v řadě dalších organizací.

O nejvlivnějších marketérech světa jsme psali také v MAMu č. 35.

Valentina Nízká bude šéfredaktorkou Elle

Starší článek

Neumann: Státní miliardy pro nezávislá média. Pouze zdánlivý paradox

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Trendy a data na sociálních sítích podle Socialbakers

Mezi klíčová zjištění Socialbakers’ Q3 Trend Report patří data o investicích do reklamy, social commerce, Influencer marketing a video formáty
12. 12. 201912. 12. 2019
Marketing

P.R.ciny Bohuslava Bohuňka vychází knižně

Po bezmála šesti letech své on-line existence vychází kniha s podtitulem 100 mýtů o PR
12. 12. 201912. 12. 2019
Marketing

“Jak na sítě” vychází jako audiokniha, načetla ji Tereza …

Kniha Elišky Vyhnánkové & Michelle Losekoot měla po 3 týdnech na trhu už 17 tisíc výtisků
12. 12. 201912. 12. 2019
Marketing

Baset s Noskem natočili spoty pro Aligatora

Režisér Pavel Nosek a kameraman Jan Baset Střítežský ze společnosti Punkfilm natočili reklamní spoty pro značku mobilních telefonů
11. 12. 201912. 12. 2019
číst předplatit

Lidé v pohybu

Veronika Burešová přebírá vedení H1.cz
Zuzana Bienvenu z Home Creditu přechází řídit komunikaci Mutumutu
Reklama
  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více