Foto: kopemezafotbal.cz

Gambrinus podporuje amatérský fotbal s kampaní od Triadu

5. 9. 2019 15:09

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Kde se hraje, tam to žije. Tak zní headline nové kampaně Gambrinusu od agentury Triad. Kampaň ukazuje spojení Gambrinusu s amatérským fotbalem a jejím cílem je zvýšení povědomí o programu, ve kterém mohou kluby získat různé typy podpory.

Gambrinus tak reaguje na klesající zájem o amatérský fotbal. A proto začíná už s desátou sezónou projektu Gambrinus Kopeme za fotbal, v jehož rámci podporuje přes 800 amatérských klubů.

Více o projektu se můžete dozvědět zde.

„Chceme lidem na vesnicích ukázat, že Gambrinus ví, co pro ně amatérský fotbal znamená, a že pro něj děláme, co je v našich silách. A budeme v tom pokračovat,“ tvrdí Radim Krupka, projektový manažer Gambrinus Kopeme za fotbal.

„U amatérského fotbalu nejde jen o to, co se děje na trávníku, ale také o to, co se děje kolem něj. Zápas vesnického fotbalu je společenská událost, do které se zapojuje celá vesnice. Kdyby tam ten fotbal nebyl, neexistovaly by ani historky, na které můžeme u piva vzpomínat,“ dodává kreativní lídr agentury Triad Rado Jankovič. „Máme velkou radost z toho, že můžeme pracovat na kampani s klientem, který právě tímhle způsobem pomáhá. Ne v první lize, ale na místech, kde takovou pomoc vítají a potřebují.“

Psali jsme:
Exaltovaný Ronaldo, taktická hovadinka a tu-tů tu-du

Celé kampani vládne headline: Kde se hraje, tam to žije. Myšlenku komunikují příběhy, které jsou z vesnických hřišť notoricky známé. Vznikla videa, v nichž vystupuje legenda Viktorie Plzeň Pavel Horváth. V jednom jako Míč Bjukenen zachraňuje balón z rybníka, v dalším zase musí zachraňovat spálené prase, aby se po zápase dala sníst alespoň druhá půlka.

Spoty vytvořil Triad ve spolupráci s produkční společností Goodie Baddie. Za režii zodpovídal Jan Látal. Triad interně zajišťuje i další obsah pro sociální sítě.

Foto: kopemezafotbal.cz

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.