
ADC mění vedení i výbor
Klub kreativců Art Directors Clubu (ADC) má nového předsedu. Po šesti letech vystřídá Radouana Hadjiho Moussu z DDB David Suda, kreativní ředitel WMC/Grey.
David Suda zvítězil s programem, ve kterém se chce zaměřit na zviditelnění dílčích aktivit klubu, zvláště na spolupráci se studenty a klienty. Podle Sudy by mělo dojít k určitým změnám i v soutěži o Louskáčky ADC Creative Awards a v posílení pozitivního vnímání oboru reklamy u veřejnosti.
„Mým největším úkolem je uvést věci do pohybu. Rád bych, aby klub ADC byl vnímán ve více souvislostech než jen jako pořadatel ‘Louskáčků’. Ve výboru ADC jsem působil již dva roky a měl jsem možnost si udělat obrázek o tom, co a jak dělat. Mojí výhodou je, že přebírám klub v dobrém stavu. ADC Creative Awards vnímám jako prestižní kreativní soutěž a v členské základně klubu najdete mladé kreativní naděje i ostřílené legendy české reklamy,” říká David Suda.

„Po více jak šesti letech je určitě na místě předat vedení klubu někomu dalšímu. Byla by škoda, aby byl klub nejlepších kreativců v zemi dlouhodobě spojen s jednou osobou. Na kreativitě mám nejraději to, když sleduji, jak se věci vyvíjí a jak různí lidé do projektů přinášejí nové pohledy,” vysvětluje své rozhodnutí na pozici předsedy znovu nekandidovat Radouane Hadj Moussa, který chce nadále zůstat aktivním členem klubu.
Prvním krokem nového předsedy bylo doporučení nominovat do výkonného výboru předem vybrané jednotlivce s jasnou specializací. Členové klubu souhlasili s jeho výběrem, a po boku nového předsedy tak zasednou Jana Bauerová (Kaspen/Jung von Matt), Roman Číhalík (Comtech Can), Kateřina Hobrlandová (freelance), Miky Karas (Scholz & Friends), Jan Marcinek (Freelance), Klára Palmer (McCANN), Pavel Wilhelm Přibyl (freelance) a Martin Svetlík (Symbio).
Kateřina Hobrlandová, která se dlouhá léta starala o produkční a organizační záležitosti klubu, se z pozice výboru bude dále věnovat organizaci ADC Creative Awards. V její dosavadní funkci ji nahradila Jana Pokorná Valenčíková.
Art Directors Club je samosprávná, dobrovolná, nepolitická a nezisková organizace, jež chce přispívat k růstu kreativní úrovně v komerční komunikaci a tvůrčích oborech. Posláním spolku je zejména vzájemné předávání zkušeností v oboru, rozvoj profesního života v komerční komunikaci a vzdělávání. Spolek sdružuje tvůrčí pracovníky reklamních agentur i společností poskytujících servis a výrobu v komerční komunikaci a dále nezávislé tvůrčí pracovníky, kteří převážnou nebo významnou měrou působí v oboru komunikace jako grafici, textaři, režiséři, designéři, fotografové apod.
Podobné zprávy

Trendy a data na sociálních sítích podle Socialbakers

P.R.ciny Bohuslava Bohuňka vychází knižně
“Jak na sítě” vychází jako audiokniha, načetla ji Tereza …
