Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: ZOOT
Marketing

ZOOT vstupuje do retailu

Redakce MAM27. 8. 201913. 9. 2019

Online obchod buduje síť kamenných prodejen, první otevírá v obchodním centru Černý Most

Český online obchod s módou poprvé ve své historii vstupuje do klasického retailu. ZOOT vůbec poprvé otevřel 26. srpna velký kamenný obchod. Stalo se tak v pražském obchodním centru Černý Most. Společnost očekává, že další podobně laděné prodejny budou následovat po celé republice.

„V podobném duchu jako prodejnu v Centru Černý Most chceme předělat i stávající známé Výdejny radosti. Pořád si zde zákazníci budou moci vyzvedávat online objednávky, přičemž budou moci vybírat i z nabídky zboží na místě. V prodejnách narazí především na nejprodávanější zboží na ZOOTu,” přibližuje současný ředitel společnosti Lukáš Uhl s tím, že proměnou projde kompletní síť výdejen, které se změní na prodejny. Robert Vojáček, ředitel pro růst, k tomu dodává: “Silně věříme v to, že technologický pokrok v následujících 20 letech neodbourá zážitek a emoci z toho, že si věc osaháte a vyzkoušíte. I proto otvíráme tento náš první flagship store, který je naší první vlaštovkou mezi bezkompromisní symbiózou online a offline světa.”

Pilotní prodejna v jednom z největších obchodních center v ČR bude mít rozlohu 270 metrů čtverečních. Zákazníci v ní najdou oblečení a doplňky od zhruba 50 značek ze zhruba 200, které má ZOOT v nabídce. Nejšířeji bude zastoupená dámská sekce a home, kam spadají nejrůznější bytové doplňky a podobně. Z jednotlivých značek budou mít přítomné Dorothy Perkins, Only, Jacqueline de Yong, Vero Moda a nebo také Vila. “Z našich dat vidíme růst udržitelné kategorie eko-bio-fér, kterou postupně navyšujeme v celkovém nákupu. V obchodě budeme mít dokonce svůj speciální koutek a to hned u mechového loga,” doplnil Vojáček.

Mezi novinkami prodejny bude i proškolený personál, který bude schopen zákazníkům poradit a pomoci. To je jedna z věcí, kterou dřívější Výdejny radosti postrádaly. Po vizuální stránce bude prodejna ZOOT laděna do korporátních barev, tedy žlutá, černá a bílá. Interiéru budou dominovat dřevěné prvky a také stojany se štendry ve tvaru písmene Z. Prostředí zpříjemní taktéž mech a pokojové rostliny od Haenke. Za návrhem interiérů stojí Radim Sokolář, Martin Koons a Max interiér.

Psali jsme:
ZOOT vstupuje do retailu

Online prodejce chce do budoucna v retailu nadále posilovat. “Během několika měsíců budeme schopni vyhodnotit fungování této prodejny. To nám ukáže, na jaká místa a s jakým sortimentem se nadále orientovat,” uzavřel Uhl s tím, že již nyní je jasné, že klasické prodejny budou úspěšné a rentabilní. První vlaštovkou byla výdejna u metra Budějovická. Ta po zaplnění zbožím začala rychle fungovat jako klasický obchod schopný si vydělat na svůj vlastní provoz.

Zavřít reklamu

Univerzální voják O.K.

Starší článek

Divák v aréně v hlavní roli. Konečně!

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Mohou značky růst i v dobách inflace?

Česká republika zažívá nejvyšší inflaci od roku 1993. Lidé mají hlouběji do kapsy a značky jsou už poněkolikáté za posledních dvacet let v extrémně těžké…
11. 8. 202211. 8. 2022
Marketing

Koncept Bernard Pubu slaví deset let, pivovar otevře nové bary v Litvínově a Vyškově

První Bernard Pub otevřel před deseti lety v Jeseniově ulici v Praze. Síť franšízových podniků se od té doby postupně rozšiřuje, aktuálně jich je otevřeno…
5. 8. 20224. 8. 2022
Marketing

Správná edukace je v kryptu zásadní, říká Jan Kočenda z Trezoru

Poptávka značně narostla, Češi patří mezi krypto nadšence, říká šéf marketingu českého výrobce světoznámé hardwarové peněženky Trezor Jan Kočenda.
5. 8. 20225. 8. 2022
Marketing

ČEZ zpřístupňuje VR prohlídku Temelína celému světu

Jaderná elektrárna Temelín spustila už loni ve svém Infocentru prohlídku ve virtuální realitě ReakTour, která si rychle získala velkou popularitu. Nyní je…
5. 8. 20225. 8. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Novým CEO MultiSport Benefit je Miroslav Rech
Romana Jourdren vede obchod společnosti Orkla Foods

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.