Foto: JTI

JTI začíná v Česku propagovat nové e-cigarety Logic Compact

24. 8. 2019 11:08

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Tabákový koncern Japan Tobacco International (JTI) přichází s vlastní verzí elektoronických cigaret. Vedle Glo od Brtitish American Tobacco a Iquos od Philip Morris tak do svého portfolia zařazuje další volbu mimo klasické cigarety na českém trhu i JTI.

JTI, výrobce cigaret Camel a Winston, uvádí, že je první velkou tabákovou firmou v Česku, která nabídne vlastní e-cigaretu. Logic Compact, bezúdržbová e-cigareta funguje na principu jednorázové magnetické kapsle s e-liquidem s nikotinovou solí. Logic podle vyjádření JTI neobsahuje žádný tabák a protože v něm nedochází k hoření, neprodukuje tolik toxických látek a nezapáchá.

Psali jsme:
JTI začíná v Česku propagovat nové e-cigarety Logic Compact

E-cigareta nemá tlačítka a využívá pouze jednorázové magnetické kapsle, které firma nabízí ve třech různých příchutí. Plné dobití e-ciagrety má trvat okolo 70 minut a umožňuje asi 210 potáhnutí. Při potahování ze zařízení se podle firmy uvolňuje o 95 procent méně složek, které mezinárodní zdravotnická organizace WHO považuje u cigaret za rizikové. „Vapování, tedy vdechování aerosolu obsahujícího nikotin, je jednou z nejmodernějších alternativ ke klasickému kouření,“ uvedl mluvčí JTI Jiří Hauptmann.

Doporučená cena Logic Compact je 399 korun a jednorázová  kapsle s uzavřenou náplní bude stát 85 korun. E-cigeretu v šedé variantně a jednotlivé kapsle s příchutěmi bude možné koupit v několika sítích trafik a na čerpacích stanicíc. Plná nabídka variant Logicu bude na e-shopu značky. Koncern JTI v Česku chystá do konce roku také kamenný a mobilní pop-up store. JTI drží na českém trhu 20,9 % podíl.

Foto: JTI

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.