Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Moët & Chandon
Marketing

Moët vytvořil tradici červeného koberce. V Karlových Varech nechybí ani letos

Aleš Hudský3. 7. 201912. 7. 2019

Producent “šampaňského filmových hvězd” Moët & Chandon je tím, kdo vytvořil tradici červeného koberce a zve známé celebrity, aby na významných filmových premiérách a filmových festivalech podepsaly limitované velké láhve Moët. Během letošního Mezinárodního filmového festivalu v Karlových Varech (MFF) vydražil obří láhev za 350 tisíc korun. Díky tomu a dalším festivalovým aktivitám přispěje partnerské neziskové organizaci Hledáme rodiče částkou kolem milionu korun.

Moët je součástí světa filmu od roku 1930. Na plátně i noblesních večírcích generace slavných herců, hereček, producentů a režisérů oslavují právě s Moëtem. V roce 2009 se Moët stal exkluzivním šampaňským udílení Oscarů, téměř dvě desetiletí je oficiálním šampaňským udílení cen Golden Globe. Unikátní zlatá láhev se podepisovala i na letošním filmovém festivalu v Cannes.

Přirozeně se spojuje i s českým filmovým světem: lahve Moët jsou na stolech při udílení Cen české filmové kritiky a obří láhev Moët podepisovaly největší hvězdy letošního festivalu v Karlových Varech. Filantropickou iniciativu “Toast for a Cause”, tedy “přípitek pro dobrou věc”, do karlovarského festivalového programu zavedla společnost Moët & Chandon už před několika lety. Každý, kdo si tímto šampaňským připije, přispěje na neziskovou organizaci Hledáme rodiče. Jejím cílem je informovat veřejnost o pěstounství a vyhledávat vhodné adepty na náhradní rodiče. Patronkou organizace je herečka Jitka Schneiderová, která “přípitek pro dobrou věc” uvedla spolu s prezidentem festivalu Jiřím Bartoškou.

Obří podpisovou lahev, podepsanou největší hvězdou letošního festivalu herečkou Julianne Moore a mnoha dalšími zahraničními i českými hvězdami, vydražila společnost za 350 tisíc korun. Na dobrý účel může přispět každý, kdo si zakoupí lahvičku MoëtMini (20 cl). Za každou z nich věnuje Moët & Chandon organizaci 54 korun, což je částka symbolická – odpovídá počtu ročníků MFF KV. “Za minulé dva ročníky se díky přípitkům a příspěvku z prodeje podepsané lahve podařilo vybrat celkem 900 000 Kč a soudím, že letos příspěvek přesáhne milion korun,” uvedl Ján Kotúč, country manager společnosti Moët & Chandon Česká republika.

Nepřehlédněte:
„We love shooting,“ říká Česká zbrojovka u sponzoringu MFF KV

×

Tomeš je šéfredaktorem časopisu Estate

Starší článek

Jak nastavit reklamu na LinkedIn?

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Více než měsíc s Clubhouse v Česku. Jak se síti zatím daří?

Počáteční šmrnc exkluzivity a velkého zájmu o novinku už postupně ochlazuje. Zatím je stále dostupná jen pro majitele iPhonů, na uživatele…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více