Foto: alza.cz

Alza dala drogerii za půl milionu charitám

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Alza.cz bojuje proti plýtvání a v rámci strategické podpory udržitelného rozvoje a zodpovědného podnikání pravidelně daruje vyřazené zboží ze svých skladů neziskovým organizacím. Jen za posledního půl roku takto firma věnovala drogistické zboží, kosmetiku, hračky a dětské pleny v hodnotě téměř 500 tisíc Kč. Toto zboží by kvůli poškozenému obalu jinak skončilo v likvidaci.

Psali jsme:
Alza vytáhla do boje se zákazem prodeje o svátcích

Vyřazenou drogerií se rozumí typicky produkty s naprasknutým víčkem (např. prací gely, aviváže, čisticí prostředky), natrženým obalem nebo znečištěné převozem či manipulací ve skladu. Ačkoliv je zboží v záruce a naprosto nezávadné, e-shop ho kvůli poškození už nemůže zákazníkům nadále nabízet. 

„Drogerie patří ve skladech k nejnáchylnějšímu zboží a čas od času se bohužel stane, že se např. poškodí uzávěr nebo se natrhne plastový obal. Jelikož podnikáme odpovědně a snažíme se minimalizovat zátěž na životní prostředí v každém drobném kroku, přemýšleli jsme, jak se vyhnout neefektivní likvidaci takového zboží. Řešení jsme našli právě ve spojení s neziskovými organizacemi, s kterými dlouhodobě spolupracujeme,“ popisuje Aleš Zavoral, předseda představenstva a zakladatel Alza.cz, a dodává: „Tentokrát jsme vybírali především ze zařízení v nejbližším okolí našich kanceláří a showroomu v Holešovicích, abychom byli prospěšní v místní komunitě, kde jako firma sídlíme a působíme – tedy na Praze 7.“ 

Psali jsme:
Alzák dostane maďarský hlas. Největší český e-shop investuje desítky milionů do expanze

Jen od ledna letošního roku už Alza takto obdarovala desítku sociálních zařízení, zejména charity a azylové domy, které nabízejí pomoc lidem v nouzi nebo usnadňují znevýhodněným matkám a otcům 
s dětmi začít znovu. Konkrétně se jednalo o Centrum ROSA pro týrané a osamělé ženy, Azylový dům sv. Terezie,Misionářky Lásky: Sestry Matky Terezy, Armáda Spásy v Holešovicích, Azylový dům pro muže v Praze k srdci klíč, Farní CHARITA Holešovice, NADĚJE Praha.

 

Foto: alza.cz

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.