Foto: Albatros Media

Aplikace StoryMe nabízí příběhy na pokračování v mobilech

22. 7. 2019 16:07

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Aplikace StoryMe, kterou právě představilo inovační oddělení Albatros Media, chce čtenáře přesvědčit, že doba digitální a čtení jdou dohromady. Aplikaci, která do mobilních telefonů přináší čtení na pokračování, vytvořili Albatros Media spolu s inovátory ze společnosti Direct People.

E-knihy si už našly své čtenáře, audioknihy jsou momentálně na vzestupu a objevují se další formáty jako třeba chat fiction. Nový formát přináší i aplikace StoryMe. Albatros Media se odkazuje na vlastní průzkum, podle kterého celých 33 % čtenářů a čtenářek nestíhá dočítat knihy, 54 % z nich si pak stěžuje na to, že zapomínají čtení doma. Proto prý potřebují příběhy, které se přizpůsobí jejich tempu.

“I když jsou pro nás papírové knihy na prvním místě, víme, že bojovat proti prokrastinaci na sociálních sítích nebo dalším negativním jevům digitální doby jen za pomoci klasických knih by bylo obtížné. Proto přicházíme s novými způsoby vyprávění příběhů a jedním z nich je i StoryMe. Díky aplikaci najdete v mobilu každý den nový kousek vybraného příběhu – místo nudy nebo bezcílného scrollování vás tak v tramvaji nebo ve frontě pobaví četba,” přibližuje Břetislav Hanzel, ředitel Albatros Media Inovace.

V aplikaci si čtenář vybere příběh, který ho zajímá, a aplikace mu každý den naservíruje kapitolu. Čtení v aplikaci prý pravidelně přibývá a počet zapojených autorů a autorek roste každým dnem. Podle Albatrosu se krom vyhledávání známých i nových autorů, může i uživatel stát autorem či autorkou – stačí se ozvat týmu StoryMe. Společnost Albatros Media je největším prodejcem e-knih, začíná produkovat vlastní audioknihy a vloni představila chat fiction aplikaci Storki.

Foto: Albatros Media

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.