Počet prací v soutěži Cannes Lions klesá

17. 6. 2019 13:06

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Dnešním dnem začíná ve francouzském Cannes 66. ročník reklamního festivalu Cannes Lions. V porovnání s předešlými ročníky má počet přihlášených projektů klesající tendenci, a to nejenom v České republice.

Česká republika společně s třemi sousedními státy má nejméně přihlášených projektů za šest let. V letošním roce je přihlášených pouze 115 tuzemských projektů, v Německu (1294 přihlášek), ve Slovensku (18 přihlášek) a v Rakousku (66 přihlášek). Jedinou výjimkou je Polsko (162 přihlášek), které si polepšilo oproti loňskému ročníku.

Zdroj: Cannes Lions

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.