Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: iStock.com
Marketing

Výdaje do marketingu v Česku porostou

Lucie Vaníčková15. 2. 201912. 3. 2019

V příštím čísle MAM, které vyjde v pondělí 18. února, najdete shrnutí trendů v marketingové komunikaci pro rok 2019 i anketu mezi největšími reklamními zadavateli.

Podle expertního odhadu Asociace komunikačních agentur (AKA) čisté marketingové výdaje reklamních zadavatelů v roce 2018 meziročně posílily o pět procent a přesáhly 113,5 miliardy korun.

Nejsilnějším reklamním zadavatelem byl v loňském roce obchodní řetězec Kaufland, který své výdaje podle monitoringu Nielsen Admosphere meziročně navýšil o 73 procent. Druhý za ním skončil Lidl, který stejně jako Kaufland patří německé maloobchodní skupině Schwarz. Největší český e-shop Alza.cz, který byl v roce 2017 v čele žebříčku, skončil na třetí pozici. Potvrzuje se tak trend posledních let, kdy výdaje do marketingové komunikace navyšují zejména obchodní řetězce a e-commerce firmy. Vedle Alzy je silným zadavatelem také skupina Mall Group. Marketingově nejvíce podporuje značku Mall.cz, vlastní ale i další e-shopy jako CZC.cz nebo Košík.cz.

„V roce 2018 se Mall.cz zařadil mezi prvních deset největších inzerentů na českém trhu s meziročním nárůstem o 25 procent. Letos plánujeme srovnatelný růst, protože naší ambicí je dále posilovat pozici na trhu a dosáhnout dvouciferného růstu obratu,“ řekl Marketing & Media Tomáš Punar, commercial marketing director Mall Group.

Pro většinu top inzerentů je stále nejdůležitějším mediatypem televize, nejvíce posílí výdaje do online reklamy. „Jako nejdůležitější mediatyp vnímáme televizi, která má stále největší zásah a oslovuje největší počet mainstreamových zákazníků. Proto se zaměřujeme na co nejefektivnější využití tohoto formátu, který doplňujeme online a social media aktivitami,“ říká manažerka marketingové komunikace společnosti T-Mobile Milena Mauricová.

V čísle dále najdete:

  • Nové výzvy marketingu v éře falešných zpráv
  • Jak Jizerská padesátka inspiruje umělce
  • Kufříkový marketing v porodnicích a čekárnách lékařů
  • Aktuální komentáře k dění v oboru

Aktuální tištěné číslo si můžete nechat doručit až do schránky prostřednictvím SMS objednávky. Stačí od pondělí 18.2. 2019 poslat textovou zprávu ve tvaru MAM Jméno Příjmení Ulice Město PSČ na číslo 90211. Cena za tuto prémiovou SMS je 99 Kč + cena za odeslání SMS podle vašeho tarifu, službu technicky zajišťuje ATS Praha.

Předplatné objednávejte na adrese chcimam.cz

×

Kampaň pomohla změnit zákon

Starší článek

Jak falešné zprávy změnily oblast marketingu

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Stejná chalupa, jiná pravidla. Stát nahrává pochybným praktikám

Zástupci Svazu venkovské turistiky a agroturistiky, Asociace soukromého zemědělství ČR a Amazing Places & Kouzelná místa v ČR uprostřed…
26. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Krize? Reagujeme zvýšením marketingových investic, říká Guláš z Astratexu

E-shop prodejce spodního prádla Astratex ovládl žebříček Český Košík roku, který hodnotil nejlepší tuzemské e-shopy v roce 2020. Proč? „Prozákaznický…
26. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více