Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Semco
Marketing

Otevřené společnosti jsou marketingový supermagnet

Vojtěch Kristen10. 2. 201912. 3. 2019

V aktuálním vydání Marketing & Media, které vychází 11. února, najdete velké téma o otevřených společnostech.

Zastavit nekonečný krysí závod, začínající promocí plnou důvěřivých úsměvů a končící pohledem na první obálku s důchodovým šekem. Takový je cíl nejen nastupující ambiciózní generace mileniálů generace Z, ale stále častěji také osvícených zakladatelů nových, otevřených společností. Ti zaměstnancům nabízejí až podivuhodně nefaustovský obchod: nahradí jim asymetrickou výměnu příštích třiceti, čtyřiceti let nesmysluplné práce za nabídku práce na společných hodnotách mezi podobně smýšlejícími kolegy. A za peníze pochopitelně, byť ty jsou u otevřených společností více prostředkem, než cílem.

„Otevřené firmy jsou aktuálním směrem,“ říká pro Marketing & Media Ivo Novotný, Senior manažer poradenské společnosti EY. „Zatím se nešíří v masovém měřítku, protože řízení těchto firem vyžaduje odlišný styl fungování od všech zúčastněných. Díky nastupující generaci mileniálů do vedení firem budeme ale tento typ firem vídat stále častěji,“ dodává.

V čísle dále najdete:

  • Střídání stráží v APRA
  • Aký bol letos Super Bowl?
  • Retail summit: Hypermarketiy jsou za zenitem 
  • Místo prodeje: Retail v éře zážitků

Aktuální tištěné číslo si můžete nechat doručit až do schránky prostřednictvím SMS objednávky. Stačí od pondělí 11.2. 2019 poslat textovou zprávu ve tvaru MAM Jméno Příjmení Ulice Město PSČ na číslo 90211. Cena za tuto prémiovou SMS je 99 Kč + cena za odeslání SMS podle vašeho tarifu, službu technicky zajišťuje ATS Praha.

Předplatné objednávejte na adrese chcimam.cz

×

Nejdůležitější trendy v programatické reklamě v roce 2019

Starší článek

Černá huba, holé neštěstí

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20217. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více