Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Michael Tomeš
Marketing

V čerstvosti překonáme i Lidl, věří si Čupr

Jan Klika18. 1. 201912. 3. 2019

Příští číslo MAM, které vyjde v pondělí 21. ledna, nabídne rozhovor s podnikatelem a ředitelem e-shopu Rohlik.cz.

Tomáš Čupr, zakladatel e-shopu Rohlik.cz, chce letos zdvojnásobit obrat firmy. Online prodej potravin má podle něho velký potenciál. Do pěti let by se u nás prý mohlo online prodávat až deset procent všech potravin. S rostoucí velikostí firmy Čupra stále více láká otevřít si i vlastní kamenné prodejny, které budou založeny na čerstvých potravinách. „Lidl možná říká, že je v čerstvosti jednička, ale my to dokážeme dělat o dost líp, jen ještě nemáme vlastní prodejny. Příští rok bude pilot, přespříští už něco většího,“ avizuje Tomáš Čupr. Dané obchody by měly mít gastro sekci, aby bylo možné se v nich i najíst. Samozřejmostí má být pultový prodej.

V online prodeji nyní čeká Rohlik.cz expanze do Maďarska. Firma by tam chtěla ohrozit aktuální jedničku na trhu online doručování potravin, kterou je stejně jako u nás Tesco. „My víme, jak zákazníky Tesku vzít,“ věří si Čupr, který už v zemi vytvořil zárodek tamního týmu a začíná budovat. „Teď budeme stavět technologie, najímat lidi a vyjednávat kontrakty s dodavateli, což bude určitě půl roku trvat.“

V čísle dále najdete:

  • Případová studie IKEA
  • Proměna hazardu v Česku. Nová příležitost pro marketéry?
  • Unilever: gigant investoval do vegetariánského řeznictví
  • První neony a světelné reklamy v Československu

Aktuální tištěné číslo si můžete nechat doručit až do schránky prostřednictvím SMS objednávky. Stačí od pondělí 21.1. 2019 poslat textovou zprávu ve tvaru MAM Jméno Příjmení Ulice Město PSČ na číslo 90211. Cena za tuto prémiovou SMS je 99 Kč + cena za odeslání SMS podle vašeho tarifu, službu technicky zajišťuje ATS Praha.

Předplatné objednávejte na adrese chcimam.cz

×

Vajíčko ukázalo, že se Instagram stává sociální sítí číslo jedna, které vládne humor

Starší článek

Jak jednotlivá on-line média informovala o muži, který se v pátek pokusil upálit na Václavském náměstí v Praze

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Akvizice zákazníků: vysvětlujte, popisujte a vsaďte na menší eventy

Rok 2021 se rozbíhá a s ním i nové marketingové rozpočty. A zdá se, že je mnohé z nich nebudou škrtit tak, jako loni…
25. 1. 202125. 1. 2021
Marketing

Přibude Rohlíku konkurence? Glovo se po investici chystá v Evropě …

Španělská aplikace pro doručování Glovo oznámila, že se rozhodla pro strategické partnerství se švýcarskou realitní a investiční společností…
25. 1. 202125. 1. 2021
Marketing

U prohlížečů zuří obchodní válka. „Omezování cookies uškodí vydavatelům“

Omezování cookies třetích stran může dále zvětšit výpadek příjmů z cílení vydavatelů až o 60 procent, říká ředitel divize reklamy v Seznamu…
25. 1. 202125. 1. 2021
Marketing

Interní marketingový tým nám umožňuje flexibilitu, říká šéf Clever Minds

Výrobce diářů Clever Minds má za sebou nejlepší prosincové výsledky v historii. Firma loni místo spolupráce s agenturami postavila marketingový tým.
22. 1. 202122. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Jan Potměšil je novým šéfredaktorem eXtra.cz. Plánuje posílení redakce
Rozšiřování HBO Max v regionu EMEA povede Christina Sulebakk

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více