Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Youtube: Raiffeisenbank ČR
Marketing

Raiffeisenbank v nové kampani propaguje svůj spořicí účet

Redakce MAM2. 1. 201911. 3. 2019

Raiffeisenbank od 2. ledna zahájila kampaň na podporu spořicího účtu eKonto XL s úrokem 3 procenta ročně.

Nová kampaň je natočena v duchu detektivní akce a tvoří ji nasnímkované fotografie. Kreativy a režie se ujala agentura Made by Vaculik ve spolupráci s fotografem Markem Musilem.  

Prostřednictvím objektivu skrytého fotoaparátu divák vidí před pobočkou bankéře, kteří spiklenecky vylepují ve výloze nabídku banky, nebo klienta vycházejícího z banky s tajemným výrazem ve tváři.

Součástí mediální kampaně jsou televizní a radiové spoty, online reklama s využitím hlavních zpravodajských portálů, letáky, bigboardy u hlavních silničních komunikací a další venkovní plochy.

×

TV Barrandov chystá nový pořad

Starší článek

Zkrocení zlého mobilu, aneb 5 tipů pro digitální oddech

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Agresivitu za volantem pomůže odnaučit série videí s komikem Tigranem Hovakimyanem

Mladí řidiči jsou na silnicích až 2,5 krát rizikovější. Každý pátý majitel auta ve věku 18 let způsobí nehodu. V kampani proti agresivitě za volantem proto…
12. 4. 202112. 4. 2021
Marketing

Nestlé představuje přírodní kakao v kampani od MSL

Online komunikace zaměřená na tradiční i přírodní kakao poběží až do letošních Vánoc. Probíhá na Instagramu a blogu influencerky Markéty Marešové.
12. 4. 202112. 4. 2021
Marketing

AlzaBoxy budou dostupné u 50 čerpacích stanic OMV

Alza rozšiřuje spolupráci s OMV. Nově budou AlzaBoxy dostupné už na třetině čerpacích stanic OMV v Česku. Zákazníkům to přinese jednodušší bezkontaktní…
12. 4. 202112. 4. 2021
Marketing

Social Media Marketing v 2FRESH povede Andrea Bubníková

Agentura 2FRESH do vedení Social Media Marketing divize nasazuje Andreu Bubníkovou.
12. 4. 202112. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Michaela Lelková vede brand marketing Zoot. Do e-shopu přišla z Ikea ČR
Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více