Foto: Michael Tomeš

Poštovní spořitelna se přebarví na ČSOB

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

ČSOB čeká v roce 2020 velká změna v komunikaci. V pondělním MAM ji v rozhovoru představí Renata Němcová Pixová, ředitelka Skupinové komunikace této banky.

Zjednodušení a propojení služeb přinese sloučení Poštovní spořitelny, známé pod červenou značkou, s mateřskou skupinou ČSOB. Díky spojení se brand ČSOB stane silnější, protože reklama se zaměří pouze na něj a nebude tak tříštit pozornost. Mezi dceřiné společnosti ČSOB kromě Poštovní spořitelny patří ještě Hypoteční banka, ČSOB Pojišťovna, Českomoravská stavební spořitelna, ČSOB Penzijní společnost nebo ČSOB Leasing. Jich se změna zatím nedotkne.

„Nový marketingový koncept, který změna přinese, navážeme na historii s Jindrou a Jindrou. Z modré i červené značky si vezmeme to nejlepší,“ říká Němcová Pixová. Ke změně dojde v létě příštího roku. Firma chce pojímat komunikaci spíše přes potřeby klientů, nikoliv přes značky jako dosud. Pro klienty je totiž jednodušší všechno řešit s jednou stranou, s jednou bankou.

S kampaní postavenou na Jindrovi s Jindrou (herci Marek Taclík a Marie Doležalová) je Němcová Pixová spokojena. Vzrostla relevance i rozpoznání ČSOB až na zhruba 76 procent čili tolik procent lidí pozná podle herců Marie Doležalové a Marka Taclíka, že jde o ČSOB. „Ukazatele nám rostou a my jsme s tímto konceptem spokojeni. Naši hrdinové odehráli svoji roli tak, že reklama je uvěřitelná, roste její zapamatovatelnost, a především uvažování o značce mezi potenciálními klienty,“ říká Němcová Pixová.

V čísle dále najdete:

  • Komu patří Big Mac?
  • Rozhovor s generálním ředitelem KIA Motors Czech Arnoštem Barnou
  • Budoucnost zákaznické zkušenosti
  • To nejlepší z konference Content marketing 2019

Aktuální tištěné číslo si můžete nechat doručit až do schránky prostřednictvím SMS objednávky. Stačí od pondělí 28.1. 2019 poslat textovou zprávu ve tvaru MAM Jméno Příjmení Ulice Město PSČ na číslo 90211. Cena za tuto prémiovou SMS je 99 Kč + cena za odeslání SMS podle vašeho tarifu, službu technicky zajišťuje ATS Praha.

Předplatné objednávejte na adrese chcimam.cz

Foto: Michael Tomeš

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.